niedziela, 1 lipca 2018

Haft ze zdjęcia - Młoda para (6) - Ramka

Po raz pierwszy mój haft trafił do profesjonalisty i został oprawiony przez Panią Agnieszkę Milaniak - firma Fotkom. Widziałam jej prace na FB grupach hafciarskich i chciałam mieć równie ładnie oprawioną pracę.

Proszę Państwa oto Młoda Para w pełnej krasie:



Dane techniczne:
Belfast 32 ct - kolor 558 - jasnoliliowy
Mulina DMC - 32 kolory
Wielkość haftu - 176 x 132 
Oprawa: Agnieszka Milaniak - firma Fotkom



Rzut oka na moją hafciarską ścianę.-)



A to jest zdjęcie na podstawie, którego został wykonany wzór do haftu.



I jak wrażenia!? Mnie się podoba!-)

11 komentarzy:

  1. Powiem tak... Chciałam skomentować na FB, ale pomyślałam że może mój komentarz zostać odebrany troszkę na opak, a na blogu wydaje mi się tak bardziej kameralnie ;) Jak się komentarz nie spodoba, to zawsze można go usunąć za nim wywoła lawinę komentarzy ;)

    Powiem tak: Jak patrzyłam na pierwsze krzyżyki byłam zachwycona ich delikatnością; później dziwiłam się troszkę dziwnymi proporcjami (wydawało mi się, że hafcik jest coś zbyt mały jak na takie odwzorcowanie ze zdjęcia (że szczegóły będą rozmyte i niewyraźne, że Pan Młody tak jakiś wydaje się przygarbiony...) Zwykle zdjęcia ślubne to pozowane majstersztyki wyretuszowane w programach graficznych przez zdolnych fotografów, a tu taka niespodzianka :D Takie naturalne zdjęcie, złapanie chwili gdzie widać na Waszych buziach pełnię szczęścia :D

    No i powiem jeszcze, że nie widziałam wcześniej zdjęcia, z którego powstał haft. Powiem, że jestem pod wielkim wrażeniem :D Haft jest cudny :D I przewyższa zdjęcie pod tym względem, że jest pozbawiony tego co zbędne (sorry Świadkowie bez obrazy, ale i tak Waszych buź nie widać).
    I jeśli ja bym miała wybierać, co powiesić na ścianie, haft czy zdjęcie - zdecydowanie wybrałabym haft!! Jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft! Niesamowite jest to jak naturalnie oddaje to co na zdjęciu, rewelacyjnie zrobiony wzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft we wspaniałej oprawie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu Wowwwwwwwwwwwwww!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba!!!
    Czy korzystała Pani z programu Haftix ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zleciłam przerobienie zdjęcia firmie Gobelinek.

      Usuń
  7. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, świetnie przerobione zdjęcie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz zobaczyłam Twój ślubny haft. Piękna pamiątka na lata w eleganckiej oprawie. Bardzo podoba mi się przeróbka i nie widzę przygarbienia Pana Młodego. Swoją drogą przystojnego masz męża :)

    OdpowiedzUsuń