poniedziałek, 16 lipca 2018

SAL - randka w ciemno - Bajkowe Morze (2); wyzwanie na FB - serwetka z różami (2)

Na FB została udostępniona kolejna część Salowego wzoru i Bajkowe Morze wygląda teraz tak:




Dane techniczne:
kanwa firmy Tajlur - 16 ct, kolor granatowy
mulina DMC - 24 kolory
kontury - mulina DMC - 3 kolory

Drugi projekt nad którym pracowałam przez kilka ostatnich nocy dotyczy serwetki z różami i tutaj nagle pojawił się zonk.

Zabrakło mi kordonka i nie mogłam go nigdzie w internetowych pasmanteriach znaleźć.

Zaczęłam więc od nowa z tego co akurat miałam w domu, czyli Muffina zakupionego na stronie: Kokonki.

Na razie mam tyle i szczerze mówiąc nie wiem, czy jeszcze mi się ta serweta podoba:



Nie wiem, co dzisiaj będę wieczorem robić: krzyżyki, czy szydełko!? Totalna zagwostka!?


3 komentarze:

  1. Na pewno przepiękne bajkowe morze powstanie, serwetka bardzo mi się podoba lubię takie połączenie róże i filet, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. haft zapowiada się niezwykle zjawiskowo a serwetka ma przyszłość :-) jest już fajna a wzór róż ponadczasowy. Warto dokończyć i jedno i drugie. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń