sobota, 30 czerwca 2018

Chusta Rachel - szydełko (2)

Wykorzystałam cały motek i chusta Rachel na dzień dzisiejszy wygląda następująco:


Dane techniczne:
wzór Chusta Rachel
Kokonki motki ombre - soft 103
ilość nici w motku 3
800m, 160g
100% akryl
Na dzień dzisiejszy wielkość chusty 135 x 64 cm


Kilka zbliżeń:




Nie udało mi się dokończyć przedostatniego rzędu. Jest zrobiony jedynie częściowo.

Jeszcze nie postanowiłam, czy będę pruć i coś zmieniać, czy dokupię trochę ostatniego szarego koloru.

Są na grupie FB osoby, które są zdania, że warto już na samym starcie dokupić ostatniego koloru, bo ładniej chusta wtedy wygląda.
Ostatniego koloru starcza na niewiele rzędów i ma się wrażenie, że jest go znacznie mniej.

Jeśli macie ochotę pooglądać chustowe cuda to zapiszcie się np. do tej Fb-kowej grupy Kokonki - chusty i inne prace z motków ombre. Zresztą nie tylko tam można oglądać piękne szydełkowe rzeczy.-)




2 komentarze:

  1. Chusta wyszła ślicznie! Ostatni kolor zawsze można dokupić i po prostu dorobić te kilka rzędów. Może ponoś chwilkę tę chustę i wtedy podejmiesz decyzję co dalej? Mnie również wciągnęło dzierganie chust. Robię z grupą FB "Chusty i szale razem dziergane", ale tylko wybrane projekty - nie zdążyłabym w takim szybkim tempie, jak inne kolezanki, co miesiąc robić nowy projekt. Obecnie kończę chustę robioną na drutach (z kolorowych motków) i zaczęłam Virusa - z pięknego zielonego motka :)
    Z radością pooglądam kolejne Twoje chusty jak również śliczne hafty!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, co miesiąc robić inny projekt chusty, ale zbyt wiele rzeczy mnie rozprasza!-) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń