sobota, 14 lipca 2018

Grinda Shawl MAL - wyzwanie dziergamy wspólnie

Lubicie wyzwania i wspólne zabawy!?

Ja bardzo i w związku z powyższym zapisałam się na kolejne FB - blogowe wyzwanie!-)

Dziergamy wspólnie piękną chustę.

Wszystko się zaczęło od ogłoszenia wspólnej zabawy na blogu Tatsiany.

Nie miałam włóczki dedykowanej do tej chusty, ale dużo osób wybrało kokonek, więc i ja!

Jeśli ktoś nie próbował szydełkować z kokonków to niech żałuje, bo są super i mają piękną kolorystykę. Polecam. Ja jestem w nich zakochana!
Strona sklepu: Kokonki

Ten kokonek był przeznaczony do chusty Milles, ale co tam... może być inna.-)

Kolory może zbyt delikatne, ale przynajmniej nie będą 'przyćmiewać' wzorów na chuście.

Wyzwanie tak mnie wciągnęło, że siedziałam do późna w nocy i dziergałam!!!!-) Przy okazji nauczyłam się, jak robić słupek reliefowy od przodu!-)



Dane techniczne:
kokonek soft - 1300 m., 260g
kolor - 116 - mięta, jasny błękit, szary



Za tydzień zostanie opublikowana kolejna część do wydziergania i już nie mogę się doczekać.-)

Chusta będzie wyglądać następująco:



Zapraszam! Ktoś jeszcze ma ochotę na wyzwanie!?



3 komentarze:

  1. Będzie wspaniale, życzę miłej pracy nad chustą. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich momentach żałuję, że nie potrafię szydełkować ...

    Patrząc na efekt końcowy nie dziwię się, że ochoczo przyłączyłaś się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń