niedziela, 9 maja 2021

HAED: "Sekretne drzwi" - Selina Fenech (18)

Dziękuję za słowa wsparcia pod ostatnim postem. 

Nadal nie rozumiem, dlaczego praca nad jednym haftem to męczarnia, nad innym czysta przyjemność.

W końcu wybieramy wzór, który nas zachwyca, a emocje przy jego pracy bywają różne.

Letnie zachwycenie wylądowało w pudle na nie wiem, ile?! Powróciłam zaś do mojego HAEDa.

Mimo, że to trudny haft, a ja mam mało czasu, to przyjemności przy pracy sporo!



                                                                                       Dane techniczne:

Aida 20 ct - kolor biały
Wielkość haftu 350 x 495
Mulina DMC - 90 kolorów

Porównanie było, a jest:



Taki będzie efekt końcowy:




                                                                                    

10 komentarzy:

  1. Widać jak przybywa będzie wspaniały obraz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowy ten haft! Będzie pięknie :)) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, że jeden haft idzie ciężko a drugi jakoś lepiej:) Będzie cudnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. HAEDy mnie przerastają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę kiedyś spróbować mniejszych HAEDów. Warto! Pozdrawiam

      Usuń
  5. Będzie cudowny obraz! Pięknie przybywa więc widać że praca przy tym projekcie sprawia Ci przyjemność :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haf faktycznie zjawiskowy będzie. Ja nadal podziwiam Twoje samozaparcie. Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftuję, kiedy mam ochotę i nie myślę, co będzie dalej. Dlatego jakoś mi idzie.

      Usuń
  7. Właśnie o to chodzi - żeby haft dostarczał przyjemności :) Aż trudno uwierzyć, że ten jest taki - bo i kanwa drobniutka, i tyyyyyle haftowania! Ale wychodzi przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanwa nie wydaje się drobna, oczy i dłoń się przyzwyczaiły. Ale fakt przyjemnie się haftuje, jak znajdzie się trochę czasu w napiętym grafiku.

      Usuń