czwartek, 8 kwietnia 2021

KAL Bonifacja - Anna Lipińska (Yellow Mleczyk) (część 4), CAL Seelenwarmer narzutka (część 1)

 W końcu udało mi się skończyć czwartą część chusty na drutach: Bonifacja (Yellow Mleczyk). 

Do końca pozostało zaledwie lub aż dwie części. Może jakoś dam radę!?



Dane techniczne:
Włóczka Yarn Art Flowers - 272
55% bawełna, 45% poliakryl 


Niestety nie jestem osobą, która potrafi siedzieć nad jedną pracą.

Zapisałam się więc na CAL szydełkowy na grupie FB: Suses Bobbelche. Może dzięki tej zabawie w końcu uda mi się spełnić marzenie i będę mieć narzutkę na ciepłą wiosnę lub chłodne lato.

Trzymajcie kciuki, aby się udało.



Dane techniczne:
kolorowy motek 50% akryl, 50% bawełna - 1800m,
kolor - 72 - capri, lazur, mokka, beż, wanilia


6 komentarzy:

  1. Zawsze marzyłam o narzucie z kawadratów która kiedyś napewno zrobię, póki co będę podpatrywać u Ciebie;) Trzymam kciuki by Ci się udało ja wydziergać i czekam na finał chusty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ja też z tych co nie potrafią się skupić na jednej pracy :-). A no superowo wyszła ta chusta a i narzutka zapowiada się ciekawie. Trzymam kciuki za powodzenie prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że z powodzeniem uda Ci się dokończyć to co zaczęłaś i będziesz się cieszyć piękną narzutką :) Zielona chusta piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. chusta jest piękna a z narzutką na pewno Ci się uda, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno dasz radę😊 chusta cudna

    OdpowiedzUsuń