poniedziałek, 17 czerwca 2019

HAED: "Sekretne drzwi" - Selina Fenech (13)

Nie mogę się ostatnio oderwać od haftowania mojego Haeda.❤

Uwielbiam go.😄

Postęp haftowania jak na moje możliwości jest dość spory. Zresztą sami oceńcie:



Dane techniczne:
Aida 20 ct - kolor biały
Wielkość haftu 350 x 495
Mulina DMC - 90 kolorów


Postęp: Było .... Jest❤❤❤


Widać już jaka będzie szerokość mojego haftu. Teraz będę haftować jedynie w dół. Hippp hippp huuurrra.....😁

W odpowiedzi na komentarze:
Anna Iwańska - u mnie są chęci, moce przerobowe, a czas.....no cóż z czasem bywa różnie. Niby mam go mało, ale jeśli trzeba siedzę po nocach kosztem snu. Zapisałam się na dwie zabawy, a w planach jeszcze jedna zabawa. Wszystko po to, aby zmusić się do większego wysiłku i lepszej organizacji tego czasu, jaki mam. Jak mam termin nad głową to robię, co w mojej mocy, aby się z zobowiązania wywiązać. Pozdr.😄
Elunia - ja się właśnie zapisuję do zabaw, kiedy projekty mi się podobają i kiedy potrzebuję dodatkowej mobilizacji. Nie ma czasu na lenia.😅



13 komentarzy:

  1. Jeju ale to będzie piękny haft. Super 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. krzyżyki jak mróweczki,pieknie dopieszczone,podziwiam i kibicuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze,że powstaje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super postępy ;) oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś do swojego wielkoluda nie mogę się zabrać=_=, może te wakacje coś pomogą z ruszenie do przodu, a u ciebie postęp jak najbardziej widoczny:D, oby tak dalej, a skończysz go migusiem;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze powiedzieć, że już robi piorunujące wrażenie, a to dopiero namiastka tego haftu...

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wow! wow! juz zrobiło sie magicznie :)
    Boże, jak Ty sie połapiesz z tymi nitkami? :P
    HAED-y sa tylko dla wytrwałych, ja totalnie odpadam :)

    OdpowiedzUsuń