piątek, 14 czerwca 2019

CAL Sekamelska (1)

Kiedy na FB zobaczyłam post pewnej osoby chwalącej się przystąpieniem do nowej zabawy z ciekawością zaczęłam szukać na ten temat informacji.

Okazało się, że zabawa dotyczy szydełkowania chusty. Co tydzień udostępniana jest jedna część do zrobienia. Części będzie sześć.

Najbardziej zachwyciło mnie to, że będzie to chusta stworzona przez sześciu różnych projektantów:

Jasmin Räsänen

Biancha Müller

Theodora Keller

Sarah Hild

Jennifer Ruschinski

Nicole Forster

Uwielbiałam szydełkować chustę Grinda, która była udostępniana w podobny sposób. Jedyna różnica to, że chusta Grinda została stworzona przez jedną osobę.

Postanowiłam zmierzyć się z tym wyzwaniemi i dołączyłam do FB grupy: CAL Sekamelska.

W domu miałam jeden wolny motek nadający się na to wyzwanie. Był przeznaczony na coś innego, ale co tam. Poprzedni pomysł musi zaczekać na swoją kolej.

Tak wgląda moja pierwsza część i z niecierpliwością czekam na kolejny fragment:


Dane techniczne:
kokonek 50% bawełna, 50% akryl - 1500m
kolor - atrament, cyjan, paproć, żółty, tęcza zielona




A tak wygląda mój motek:

Czyż nie jest cudny!?😍😍😍


5 komentarzy:

  1. Ciekawie sie zapowiada .. ech gdyby tak więcej czasu mieć. Chęci są ale niestety mocy przerobowych brak :-(
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super,jak ja bym zaczeła teraz to może do zimy by mi zeszło,taki mnie leń dopadł

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu potrzebuję Twojej pomocy. Dołączyłam do grupy Cal-owej na FB i niestety nie mogę znależć pierwszej części wzoru...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń