poniedziałek, 18 lutego 2019

Jeden motek – luty - Mitenki – wyzwanie na blogu otulove

Na początku myślałam, że nie podołam lutowemu wyzwaniu na blogu u Kamili......-(

Metoda magic loop nie podpasowała mi. Nie do końca rozumiem, jak poprawnie tą metodą dziergać. Natomiast druty skarpetkowe uciekały mi, a robótka falowała i przekręcała się....-(

W końcu w e-dziewiarce kupiłam druty z 20 cm żyłką.... palce mnie bolą od dziergania.... ale skończyłam.-)
Wykończyłam mitenki półsłupkami, ponieważ koniec robótki nie do końca wyszedł mi równy.

Starałam się, aby mitenki były równe, a nie identyczne kolorystycznie.

Pierwsze w życiu mitenki skończone:



Dane techniczne:
Batik Design Alize Superlana Klasik - 75% POLYACRYL, 25% WOLLE
kolor - odcienie zieleni
druty - 3,25 mm



Do wyzwania użyłam następujących drutów (druty na żyłce użyłam do całych mitenek, a drutami skarpetkowymi posiłkowałam się przy dzierganiu kciuków):




Chciałam się również podzielić z Wami przepisem na najprostsze w świecie zrobione przez siebie kolczyki.-) 
Do motków ombre z firmy: Kolorowe włóczki, Kokonki dołączane są drewniane lub metalowe zawieszki. Dwie pary mi się sparowały, dokupiłam bigle i kółeczka montażowe i mam śliczne kolczyki. 
A ja, jak niektórzy wiedzą kocham kolczyki i nowa para zawsze jest mile widziana! 



5 komentarzy:

  1. no super.kolczyki aniołkowe są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Aniu, dzierganie na okrągło do łatwych nie należy. Mitenki wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły i razem z czapką stanowią piękny komplet. To kiedy się bierzesz za swtery? 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają misię te Twoje mitenki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń