wtorek, 26 lutego 2019

Chusta Krwawa hrabina - Magdalena Bytnar(1)

Moja malutka czteroosobowa rodzinka od niecałego miesiąca zmaga się z choróbskami i szczerze mówiąc mam już wszystkiego dość....niech w końcu przyjdzie Wiosna i przegoni z mojego życia choroby, smutek i pochmurne dni....

Aby zająć czymś myśli z motka, z którego kiedyś zrobiłam swoją pierwszą chustę Rachel, a której szczerze nie lubiłam....powstaje inny projekt.....chusta stworzona przez Magdalenę Bytnar i nazwana chustą Krwawej hrabiny....

Mój motek jest pastelowy i daleko mu do krwawych detali.....ale wzór jest przyjemny w pracy.❤

Przy okazji zapraszam na kawę i pokazuje mój śliczny nowy kubeczek. Kubeczki są dostępne w różnych wariantach .... ja kocham kolor zielony, więc jest on widoczny na moim.

Poniżej załączam link, gdzie można kupić kubeczek, jeśli to kogoś zainteresowało: Szydełkowe kubki.

Tak natomiast wygląda moja chusta dzisiaj:





Dane techniczne:
motek ombre - kolor różowy, biały, szary
800m, 160g
100% akryl



W odpowiedzi na komentarze:
Asia Konieczna - Kiedy się biorę za swetry?!? No cóż, miałam nadzieję, że wkrótce. Zamówiłam sobie nawet włóczkę na kardigan, ale okazało się, że nitka jest za cienka i kiepsko mi idzie. 
Zastanawiałam się, czy nie spróbować dziergać jednocześnie z dwóch takich samych motków lub  spróbować znaleźć jakąś dodatkową włóczkę ombre i połączyć ją z posiadaną!?!

Może jak będzie grubsza nitka to lepiej mi pójdzie. 

Pojawia się jednak pytanie, która opcja lepsza, no i jak dobrać do takich włóczek grubość drutów!?!

To jest wybrana przeze mnie wcześniej włóczka: Nako Estiva - kolor lawendowy. 

Robić podwójną nicią.....a może połączyłybyście tę włóczkę z inną: jaką!?


Jakby tego było mało zapisałam się na kolejną zabawę - tym razem hafciarską.

Będę haftować śliczny obrazek. No cóż uwielbiam..... takie hafty, gdzie temat jest robótkowy:💙💚💛💜


Na zabawę można się zapisać na blogu: Yellow Umbrella Crafts. Zapraszam!😍



7 komentarzy:

  1. Piękny wzór, cudne kolory:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ,a nazwa......bezapelacyjnie wyśmienita

    OdpowiedzUsuń
  3. Krwawa hrabina w pastelowych kolorach będzie piękna - już zapowiada się ciekawie.
    Co do włóczki to ja skłoniłabym się do dodania drugiej nitki ombre albo jakiejś innej cieniowanej- ale to jest tylko moje zdanie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zdrówka życzę całej Twojej rodzince. Chusta zapowiada się pięknie. Świetny wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta zapowiada się świetnie. Nie znam oryginału ale Twoja wersja na pewno w tych jasnych kolorach też będzie krwawa 😉 Co do włóczki to wybrałaś cieniutką. Jeśli będziesz robić z niej to druty 2.5 a jeśli robisz ciasno to możesz pokusić się na 2.75 lub 3 mm. Jeśli chodzi o dodanie drugiej nitki to js bym najpierw spróbowała z tej robić podwójnie. Wtedy musiałabyś sprawdzić na których drutach będzie Ci się najlepiej robiło. Obstawiam miedzy 4 a 5mm. Jeśli chcesz dodać inną nitkę to może coś cienkiego z włoskiem w podobnym kolorze i wtedy druty ok. 3.5 4 mm. Tak mi się wydaje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, chusta już wygląda obłędnie ;) Świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór i kolorystyka chusty bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń