czwartek, 31 stycznia 2019

HAED: "Sekretne drzwi" - Selina Fenech (11) i nowa miłość

Odkąd we wrześniu ostatni raz pokazałam swojego Haeda to czasem chwilkę do niego przysiadłam.

Mało bo mało....ale coś przybyło:


Dane techniczne:
Aida 20 ct - kolor biały
Wielkość haftu 350 x 495
Mulina DMC - 90 kolorów

Tak powinien wyglądać w przyszłości:


Porównanie.....było i jest!!!



Wiecie, jak to jest, kiedy zobaczysz coś fajnego i musisz to mieć!?😍
No  cóż.... ja się zakochałam w takiej szydełkowej chuście i musiałam kupić sobie wzór!❤❤❤


Dane techniczne:
link do wzoru: chusta Orea

Wszystko byłoby dobrze, bo wzór tylko na pozór jest trudny. Jedyny warunek to czy umiesz robić słupki reliefowe przednie i tylne!?

Fajnie się ją nawet robi....problem to kolorystyka. Myślałam, że żółcie przechodzące w pomarańcze a potem czerwienie.....będzie dobre....ale nie podoba mi się i ....wszystko sprułam.....😭
Teraz szukam odpowiedniej kolorystyki i włóczki ..... na razie bez powodzenia.😟




W odpowiedzi na komentarze:
Merry, Agata Baran, Jadwiga Król - dziękuję za miłe słowa na temat mojej czapy;
Anna Iwańska - dzięki za radę, na pewno skorzystam.❤ Jest teraz tyle fajnych wzorów na serwetki i czasem aż żal, że mnie nie wychodzi ich zrobienie.
Bożena Kowalczyk - chciałabym się nauczyć różnych technik, a dopiero potem wybrać to, co mi pasuje. Ty jesteś osobą doświadczoną, wiesz co tworzysz, dlaczego i jak. Masz umiejętności i praktykę, a ja jestem na początku swojej drogi i cieszy mnie wszystko - nawet niedoskonała czapka. pozdr.😃
KasiaS - nie jestem zdolna.... raczej zdeterminowana.😊
Jola - Tak, pierwsza czapka. Nie jest trudna, cały efekt robi fajna cieniowana włóczka.😃
barbaratoja - Na FB grupie założonej przez Kamilę jest już 142 zdjęć czapek zrobionych na wyzwanie. To chyba świadczy, że nie jest to bardzo skomplikowany wzór?!
Link do FB grupy wyzwania drutowego: Na drutach po prostu - wyzwania Otulove.
raeszka - dzięki-) to raczej wynik użycia lampy w aparacie...słońca to ja już dawno nie widziałam-)
kira - dzięki, fajnie, że ktoś mnie rozumie-)

10 komentarzy:

  1. Haeda podziwiam i trzymam kciuki , będzie cudowny !!
    Chusta jest ekstra, ja chwilowo odpoczywam wczoraj skończyłam trzecią i pomału mam przesyt :-)
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam osoby ,które haftują takie ogromne i trudne prace. Skończone obrazy wyglądaja jak namalowane. Chusta wygląda bardzo interesująco :) A ta cieniowana włóczka,z YArnArt taka zielonkawa,potem chyba kremowe było i brąz nie pasuje na tą chustę ?
    Na stronie kokonki, mają świetne kolory włóczek ombre,może coś ci podpasuje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie pięknie jak skończysz obraz :).

    Widać, że przybyło. Byle tak dalej :).

    Chusta super. Może zielenie albo brązy bardziej by Ci pasowały :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pięny będzie ten haft. Pełen magii. Ciekawi mnie jakie wybierzesz kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod ogromnym wrażeniem tego wspaniałego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny haft powstaje. Powodzenia w szukaniu odpowiedniej włóczki, nic na siłę. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to jeszcze trochę pracy w tym hafie masz,ale będzie piękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Popatrz sobie na swingi od liloppi, bo mają świetne motki z fajnymi przejściami i chyba nawet mają pełne kolorki między mieszankami, więc może akurat one będą dobre na tę chustę;).
    Haft idzie ci świetnie*-*. Co prawda ja nie haftuję ludzi, bo ich jakoś nie lubię w hafcie, ale większość haed'ów tych ludzi ma, to jest dopiero ironia;P

    OdpowiedzUsuń