poniedziałek, 18 czerwca 2018

Chusta Rachel - szydełko (1)

Na facebooku napatrzyłam się na różne cuda tworzone z kolorowych motków i zapragnęłam spróbować swoich sił.

To mój pierwszy kokonkowy motek, z którego powstaje chusta Rachel.
Motek zakupiony na stronie: https://kokonki.pl/.

Większość 'maniaczek' szydełka uważa ją za jedną z najłatwiejszych.
Najłatwiejsza nie jest, ale ja jestem początkująca i dopiero się uczę.

Stwierdzam jedynie, że szydełko to super sprawa i bardzo relaksujące.-)

Jeszcze nie skończyłam chusty, ale już mi się ona podoba.-)






A wy lubicie szydełko, chusty lub kokonki!?!?

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!-)


9 komentarzy:

  1. Piękne kolory, śliczny wzór:). Ja także wsiąknęłam w szydełkowe chusty, one uzależniają:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta super ☺. Ja też złapałem Za szydełko ☺😴

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam kokonki, ale sama jeszcze nie mam odwagi spróbować. Na razie obserwuję innych i zachwycam się. Twoja chusta zapowiada się cudnie, już nie mogę się doczekać efektu. Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super chusta powstaje :) Daj znac jaka jest wielka gdy skończysz ;) Bo widze ze motek 800m

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam:) Próbowałaam szydełka i poległam. Z jakiego korzystałaś tutorialu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!
    Ja niedawno zaczęłam przygodę z szydełkiem :).
    Mam zamiar kiedyś zrobić chustę dla mamy właśnie z kokonka. Ciekawe, jak duża wyjdzie Twoja.
    Dołączam się również do pytania Sylwii o tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Też się skusiłam na podobne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się niestety przestała podobać.-( Teraz, kiedy umiem więcej już mi nie pasuje.-( Sprułam chustę i mam zamiar zrobić coś innego.-)

      Usuń