niedziela, 10 października 2021

Dreamcatcher – Sichkar Svetlana (4), Pamiątka ślubna (6) - oprawa


 

Po oprawie hafty na płótnie prezentują się najpiękniej. 



Dane techniczne:
Belfast 32 ct - 100% len, kolor stalowoszary
Wielkość haftu: 100 x 151
Mulina DMC - 27 kolorów
Mulina DMC - 11 kolorów łączonych
Mulina DMC - kontury - 6 kolorów jedną nitką
Mulina DMC - kontury - 1 kolor podwójną nitką


Pamiątka ślubna dla mojego chrześniaka była gotowa już w maju 2019r. i czekała do obecnego roku na oprawę i wręczenie. 

Po zaręczynach Młodym jakoś nie bardzo spieszyło się do ślubu.

Niestety przed wręczeniem zapomniałam zrobić zdjęcie. Zdjęcie poniżej dostałam po oprawieniu z firmy Fotkom-Agnieszka Milaniak.




Dane techniczne:
kanwa 16 ct, kolor tytoniowy
mulina DMC - 19 kolorów
kontury - mulina DMC - 3 kolory
półkrzyżyki - mulina DMC - 3 kolory


Jeśli tak jak ja nie lubicie oprawiać swoich haftów polecam firmę Fotkom-Agnieszka Milaniak. Hafty można do niej wysłać, ona pomoże dobrać ramkę, passepourte, oprawi i odeśle. Kontakt z firmą i p.Agnieszką można uzyskać przez FB i Massengera.


A Wy lubicie oprawiać swoje hafty??



7 komentarzy:

  1. Śliczne hafty. Łapacz zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ta hafty po oprawie, Jak dla mnie łapacz snów rewelacja to mój faworyt.
    Dzięki za namiary na oprawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Jakie piękne w tych oprawach! Dziękuje, że podajesz link do oprawy, bo dla mnie najgorsze jest wyjść, pojechać, dobrać oprawki, wrócić, potem znów - jechać, odbierać itd. Całe zamieszanie z tym. A czy lubię oprawiać hafty? Tak, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anno,w oprawie twoje hafty prezentują się przepięknie! Gratuluję 🙂
    Uwielbiam hafty oglądać w oprawie. To taka niesamowita satysfakcja z siebie po pracy nad haftem, z tego powodu też uwielbiam oglądać oprawione obrazy u innych i podzielać ich radość.
    Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, oprawa zdecydowanie dodaje jeszcze więcej uroku :) wspaniałe hafty :)

    OdpowiedzUsuń