piątek, 27 sierpnia 2021

Dreamcatcher – Sichkar Svetlana (3), Chusta " All Together" - Jasmin Rasanen

Strasznie długo mnie tutaj nie było. Niestety ten rok nie należy do łatwych.

Dzieciaki zachorowały na Ospę.... potem zachorował mąż....

Teraz trwają przygotowania do Zerówki. Córka żegna się bowiem z przedszkolem.

W pracy wakaty, pracy tyle.... dodatkowe zadania....

Niestety nic ostatnio nie sprzyja robótkom.

Udało mi się jedynie zakończyć łapacz snów:


Dane techniczne:
Belfast 32 ct - 100% len, kolor stalowoszary
Wielkość haftu: 100 x 151
Mulina DMC - 27 kolorów
Mulina DMC - 11 kolorów łączonych
Mulina DMC - kontury - 6 kolorów jedną nitką
Mulina DMC - kontury - 1 kolor podwójną nitką


Skończyłam też chustę na prezent autorki Jasmin Rasanen - "All Together".

Chusta oryginalna jest o tyle wyjątkowa, że zawiera w sobie cztery odrębne projekty. W mojej natomiast jest 5.

Każda z części chusty pochodzi z innego projektu Jasmin. Przed każdą częścią była ankieta, z jakiego wzoru/chusty uszczknąć kawałek.

Chusta jest więc zlepkiem najfajniejszym projektów Jasmin Rasanen. 


Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl 
kolor - mięta, jasny błękit, lawenda



9 komentarzy:

  1. Oj, współczuję tego natłoku wszystkiego - trosk, pracy i w ogóle. Tym bardziej jestem pod wrażeniem, że dałaś radę i zrobić chustę, i wyhaftować taki piękny obrazek! Śliczny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluje obu prac. łapacz snów mnie zauroczył cudny haft a juz wyszyty na lnie to wg mnie cudo !! Co do chusty to połączenie ilku wzorów było świetnym pomysłem, a kolory chusty rewelacja!! Trzymam kciuki ob końcówka roku była dla Ciebie bardziej łaskawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace przepiękne. Ach ta kolorystyka!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapacz snów prezentuje się genialnie, uwielbiam takie pastelowe, subtelne hafty. Co to chusty to hmm.... brak słów. Przepiękna;)
    pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniałe prace, każda w swojej technice wyjątkowa pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Haft rewelka, ale ta chusta to majstersztyk! I kolorki świetne. Chyba dla wielu ten rok nie był najłatwiejszy. Dla mnie niestety wciąż nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta zachwycająca a i łapacz snów super. Piękne prace

    OdpowiedzUsuń