niedziela, 3 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020

Mimo, że kilka prac udało mi się ukończyć to był to dla mnie pod wieloma względami bardzo trudny rok.



Trzy hafty zostały ukończone i nadal czekają na oprawę:




Haed Sekretne Drzwi - Seleny Fenech otrzymał sporą porcję nowych krzyżyków.

Stan na początku 2020r.:



Stan na koniec 2020r.: 


Skończyłam też trzy chusty: Romantica, Edlothia i Grinda:




I to by było na tyle. 

Nie wiem, czy będę robiła plany na ten rok, ponieważ niewiele planów z zeszłego roku mi wyszło.

Pozdrawiam Serdecznie.

9 komentarzy:

  1. Super prace zrobiłaś :).

    Ja wczoraj zrobiłam sobie plan na ten rok ale bardzo "luźny" :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne efekty. W tych czasach cieszy każdy xxxx i każdy węzełek 😀. Życzę cCi i dużo zdrówka i czego zamarzysz 😀.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bogato się rok zakończył u Ciebie. Podziwiam efekty <3
    Pozdrawiam noworocznie i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja prac, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace:)Ja też nie robię żadnych planów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Hafty takie cudne... Ja tak bardzo tęsknię za haftem... Niedługo pokażę coś krzyżykowego na blogu. Mój problem z haftowaniem polega na tym, że nie mam kiedy usiąść do haftu - potrzeba chwili spokoju (chyba nawet takiej dłuższej, nie 15 minut, żeby człowiek spokojnie spojrzał w schemat, odnalazł nitkę itd.), dobrego światła. A ja mam czas po 21.00 albo troszkę później i przeważnie robię na drutach czy szydełku oglądając film, co jest dla mnie niemożliwe w przypadku haftowania. Ale haft dawał mi zdecydowanie najwięcej przyjemności :) Dlatego z radością oglądam takie prace jak Twoje :)
    Wszystkiego dobrego!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątkę! Też mam takie momenty jak ty, tylko że mnie zdarza się czasami haftować jedynie 5 minut. pozdrawiam

      Usuń
  7. Wszystkie prace piękne:) Podobają mi się szczególnie chusty i haft z kotkami. Choć myślę,że ten "sekretne drzwi" jak zostanie ukończony będzie najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń