niedziela, 31 stycznia 2021

Choinka 2021 - styczeń

 Chciałabym się nauczyć w tym roku haftu płaskiego/dekoracyjnego i uznałam, że małe formy będą do tego idealne.

Okazuje się jednak, że to wcale nie jest takie proste i łatwe. Po pierwsze ciężko coś w necie znaleźć o tematyce bożonarodzeniowej. Ponadto nie znalazłam ani prasy ani książek, które mogłabym kupić i wykorzystać w pracy.

Czy w Polsce naprawdę tak ciężko zdobyć materiały i wzory do haftu dekoracyjnego?? 

Wykorzystany wzór pochodzi z tutorialu/blogu: https://proyectosmensualesdebordado.blogspot.com/2020/05/proyecto-19.html.



Mam nadzieję, że w lutym będzie odrobinę łatwiej i ładniej.

Pozdrawiam

W odpowiedzi na komentarze:

Joanna - kupowanie w sklepach zagranicznych niczym nie różni się od kupowania w polskich pasmanteriach internetowych. Warto się przełamać, bo Polska to nadal niestety kraj zaściankowy i najpiękniejsze wzory do haftu są tworzone poza jego granicami. Niestety w Polsce są utalentowani ludzie, ale i bariery do tworzenia spore.

9 komentarzy:

  1. Jak na początek to świetnie dałaś sobie radę!😊 Też muszę spróbować, mam ze dwa małe zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, też mnie kusi haft płaski, ale jakoś odwagi a może chęci brak. Twój wyszedł super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszedł :) fajnie zobaczyć też coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana :)
    Ogromnie się cieszę ,że postanowiłaś bawić się razem z nami w choinkowej zabawie :) Stworzyłaś wspaniały hafcik i jest to chyba pierwszy haft w zabawie, wykonany w innej technice:)
    Ogromnie mi się podoba!
    Pozdrowienia cieplutkie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedź - w takim razie przełamię się! Co do haftu płaskiego - mnie również on zachwyca. Wydaje mi się, że daje większe możliwości tworzenia - można samemu coś naszkicować, a potem wypełnić to haftem. Widziałam wiele takich obrazków, mistrzostwo świata. I również nie znalazłam niczego w tej technice - ani jak wykonać ten haft (chodzi mi o umiejętne cieniowanie), ani gotowych zestawów. Chyba trzeba samemu jakoś metodą prób i błędów dojść do tego... Twój hafcik jest śliczny - delikatny, staranny :) Trzymam kciuki za kolejne próby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft płaski jest przepiękny tylko bardzo pracochłonny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń