sobota, 10 sierpnia 2019

Calowy - wyzwaniowy zawrót głowy - ciąg daszy

Od poprzedniego postu pracowałam nad trzema projektami.

Poniżej możecie obejrzeć wyniki mojej pracy.😃😃😃

CAL Harmony Kirsten Bishop - serwetka (część 3):



Dane techniczne:
kolorowy motek 50% akryl, 50% bawełna
kolor - kremowy, wanilia, złoty, żółty





Cal Karniaczek - część 2 przygotowana przez: Radka Pio.


Część 3 została opracowana przez Zofię Rozbiegalską.
W tej części pojawił się pierwszy supełek i pierwsza zmiana koloru: kończy się kobalt zaczyna absynt:


Część 4 opracowała Zofia Martyna Szymczak:


Część 5 jest znacznie ciekawsza od swoich poprzedniczek i wymyśliła ją Katarzyna Szymańska.
Dodatkowo pojawił się drugi supełek.😍Kto kocha 'supełki' wie, o czym mówię.



Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl - 1500m
kolor -kobalt, absynt, szafir, czerwień, koniak, kurkuma, żółty




Na koniec pokazuję mój wakacyjny top dziergany na drutach według wytycznych wyzwania przygotowanego przez Kamilę z blogu: otuLove.

Zmieniłam włóczkę i teraz jestem bardziej zadowolona:




 Dane techniczne:
Włóczka Alize Bella Batik
kolor 2131 - odcienie kremu, żółci i zieleni
100 % bawełna 
180 metrów
50 gram




W odpowiedzi na komentarze:
Asia Konieczna - Myślisz, że pokazuje wszystkie projekty, które zaczęłam lub planuję zrobić!???😄


8 komentarzy:

  1. Piękne prace :) Trzymam kciuki za dzierganie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo się dzieje u Ciebie robótkowo, wspaniałe prace się zapowiadają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przybywa robótek. Tez tak mam że robię kilka rzeczy a raz tylko czasem nie umiem zaskoczyć z workami. Tobie się nie mylą przy tylu projektach ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dar i talent podziwiamy. Piękne robótki. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam te piękności:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, zwłaszcza chusta. Serdecznie pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń