wtorek, 20 sierpnia 2019

CAL Karniaczek i CAL Harmony - kolejne etapy

Edi i Marco Voyager nie wierzę w dar i talent. Wszystko co umiem w hafcie, szydełku, czy drutach okupiłam ciężką pracą i nauką na błędach.

Anna Iwańska - Różne projekty nigdy mi się nie mylą. Szydełkowe prace mam w różnych miejscach w szafach, za szkłem, w pudłach w zależności jak często nad nimi pracuję.

Głębiej pochowane te nad którymi nie pracuję systematycznie, a bliżej np.  za szkłem w komodzie te do których systematycznie wracam.

Osobno mam hafty i nieużywane muliny oraz zakupione włóczki, które czekają na swoją kolej.




Dzisiaj chciałam Wam pokazać projekty nad którymi ostatnio przysiadłam:

CAL Karniaczek - część 6 - została wymyślona przez Agnieszkę Markowską - Jędra.
W części 6 pojawił się trzeci supełek, co oznacza pojawienie się pełnego koloru: absyntu.





W części 7 przygotowanej przez Hannę Kocińską pojawił się czwarty supełek, co oznacza dwie niteczki absyntu i jedną szafiru.
Pomimo wielu prób i zdjęć ciężko jest mi pokazać intensywność pojawiających się kolorów.





Natomiast w części 8 - Julity Janickiej - pojawiają się kolejne dwa supełki - piąty i szósty.
Jest to z pewnością wynik mnóstwa puffek, które są nagminnie wykorzystywane przez polskie projektantki.
Osobiście nie jestem zbyt wielką fanką puffek, bo jest pełno ściegów i wzorów dużo od nich ciekawszych.



Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl - 1500m
kolor -kobalt, absynt, szafir, czerwień, koniak, kurkuma, żółty




Następnie popracowałam troszkę w ramach zabawy CAL Harmony - Kirsten Bishop i wydziergałam czwartą część:


Dane techniczne:
Włóczka Muffin Fresh - kolor 1008
Skład - 100% akryl
długość - 2000 metrów





Dane techniczne:
kolorowy motek - 50% akryl, 50% bawełna
kolor - kremowy, wanilia, złoty, żółty


1 komentarz: