piątek, 19 października 2018

Urocza hafciarka - zestaw z AliExpress (2); Elloth - kwadratowiec (3); MERANDA SHAWL - październikowe wspólne dzierganie (2)

Palce powoli przyzwyczajają mi się do chińskiej kanwy i muliny. Tempo haftowania nadal powolne, ale się nie poddaję.-) Nie stworzyłam w tym roku żadnego hafciarskiego ufoka i chcę utrzymać taki stan rzeczy.-)

  

Dane techniczne:
kanwa 14 ct - kolor płótna
wielkość haftu - 175 x 194
mulina chińska - 28 kolorów
kontury - mulina chińska - 5 kolorów



Jeśli chodzi o mojego kwadratowca to okazało się, że muszę dorobić jeszcze kilka rzędów. 
Po wstępnych przymiarkach okazało się, że sięga zbyt wysoko nad pośladki i nie wygląda to dobrze.
Ciekawe, czy wystarczy mi dodatkowo zamówiony kokonek, czy będzie potrzebne jeszcze jedno zamówienie!?! 





Dane techniczne:
kokonek 50% akryl, 50% bawełna - 1200 m., 240g
kolor - mięta, jasny błękit, lawenda, jasny róż, wanilia
+ kokonek 50% akryl, 50% bawełna - 450 m, 50g
kolor - żółty, wanilia



Chusta Meranda  również powoli rośnie i mam nadzieję, że do 29 października uda mi się ją skończyć!-)



Dane techniczne:
kolorowy motek 50% akryl, 50% bawełna - 1000 m., 200g
kolor - "Musztarda po obiedzie" - kremowy, wanilia, złoty



W odpowiedzi na komentarze:
Katarzyna - Mam dwa zestawy z muliną chińską i powiem szczerze, że w obu zestawach mulina różni się od siebie. W jednym jest bardziej śliska, często kojarzy mi się z muliną satynową. W drugim zestawie jest bardziej 'puchata' i lekko się mechaci.
Nie zamieniłabym oryginalnej DMC na jej chiński zamiennik, bo szkoda mi muliny, którą udało mi się przez ostatnich kilka lat zgromadzić. Dokupuję tylko motki muliny, które przy danym projekcie mi się kończą lub takie, których nie mam, więc nie jest to duży koszt.
Są jednak cudne zestawy z muliną chińską na AliExpress i od czasu do czasu warto skusić się na coś zupełnie innego.-) Takie przynajmniej jest moje zdanie.-)
Ewita Jot - Na początku wzór na chustę Meranda nie podobał mi się. Wydawało mi się, że za dużo jest popcornów. Na żywo bardzo jednak zyskuje. A mojej 3,5 letniej córce podobają się bąbelki i dziurki w chuście.-)
Wioleta Welc - W poście z dnia 23 kwietnia 2018r. pokazałam zestaw do haftu z AliExpress z uroczą hafciarką. Pokazałam również jak wygląda on w środku. Jeśli ktoś odwiedza mnie systematycznie widział go. Jeśli ktoś bywa od czasu do czasu, jest po raz pierwszy u mnie lub po prostu niepamięta..... to będzie miał niespodziankę z każdą odsłoną.-) Pozdrawiam.
Asia305 - Dzierganie i haftowanie w grupie jest przyjemnością... no i dodatkową motywacją-) Jeśli mam na głowie termin jakoś zawsze znajduje czas..... nawet kosztem snu-) Poza tym dzięki wyzwaniom, wspólnym haftowaniem, czy dzierganiem uczę się nowych rzeczy i poznaję ludzi tworzących piękne rzeczy.

5 komentarzy:

  1. Hafcik zapowiada się ślicznie... A od kogo kupowałaś??

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta zapowiada się ciekawie. Ale kolory zdecydowanie nie moje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wszystkiego przybywa:) Mnie czasu brakuje, mogłaby doba się trochę wydłużyć:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty będą :) Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sobie zerknęłam...zapowiada się fajnie

    OdpowiedzUsuń