czwartek, 16 sierpnia 2018

Edlothia, Klaziena, czy Elloth!?!?

Tak długo marzyłam o idealnej chuście z idealnie pięknego motka, że wszystko mi się pomieszało!-(




Dane techniczne:
Kokonek w kolorach wanilia, jasny róż, lawenda, jasny błękit, mięta



Ten piękny motek o idealnie pięknych kolorach miał być bazą dla pięknej chusty Edlothia (zdjęcie z lewej).

Ale kiedy zaczęłam nad nim pracować coś mi nie pasowało.-(

Wszystko sprułam....

Zaczęłam drugą piękność Klaziena (zdjęcie z prawej) i również sprułam.....




Tak długo naoglądałam się pięknych chust, że nie mogłam podjąć decyzji.-(

Nie mogłam odnaleźć w sobie tego WOW, nie byłam zachwycona swoją pracą.-(

Szukałam i szukałam i w końcu trafiłam na coś ciekawego.-)

Zakupiłam na stronie CrazyPatterns wzór do pięknej chusty Elloth.

Tyle było do pojawienia się pierwszej pętelki:




Kolor waniliowy zaczął się zmieniać.-)

Następnie dziergałam kolorem mieszanym dwie nitki wanilii i jedna koloru jasnego różu:



Dane techniczne:
kokonek 50% akryl, 50% bawełna - 1200 m., 240g
kolor - mięta, jasny błękit, lawenda, jasny róż, wanilia


Pojawiła się kolejna pętelka i kolor znów się lekko zmieni-)

Myślę, że to chyba jest to!-)



3 komentarze:

  1. Piękna:) Wzór cudowny:) Też czekam na swoje pierwsze kokonki i podejrzewa, że też będę miała problem z wyborem wzoru:)
    Przyjemnego szydełkowania
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta powstaje! Ta druga propozycja też była ładna. Mnie też korci teraz na zrobienie jakiejś chusty tylko mam problem z wyborem właściwego wzoru.. także znam ten ból niezdecydowania.. Właśnie dotarł do mnie mój pierwszy kokonek (nie ukrywam, zainspirowałam się Twoimi wcześniejszymi wpisami;-)) i teraz dumam na jaki wzór się zdecydować:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne chusty! Kolory pastelowe cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń