poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Urocza hafciarka - nowy zestaw z AliExpress

Obiecałam sobie, że w tym roku nie dokonam żadnego nowego zakupu zestawu lub wzoru do haftu!

Obiecanki cacanki....

W kwietniu miałam urodziny i..... okazały się one pretekstem do zakupu małego zestawu do haftu.

Drobne zakupy dokonałam 28 marca, a dzisiaj odebrałam z poczty to małe cudeńko.

Dla zainteresowanych podaję link z Aliexpress, ponieważ tam wypatrzyłam i dokonałam tych małych zakupów: https://pl.aliexpress.com/item/I-love-cross-stitch-1-cross-stitch-kit-cartoon-animal-girl-14st-11ct-count-canvas-stitches/32826079210.html

Sprzedawca ma jeszcze wiele fajnych wzorów do wyboru. Zresztą nie tylko on jeden.





Jak widać do wzoru dołączone jest wszystko, co jest potrzebne do wyhaftowania.

Gdyby jeszcze ktoś miał do kupienia trochę wolnego czasu to chętnie bym go nabyła!-)



W odpowiedzi na komentarze:

Bardzo serdecznie wszystkim dziękuję za miłe słowa dotyczące wyhaftowanej przeze mnie kawki.

Jednocześnie zachęcam do prób haftowania rosyjskich wzorów, ponieważ są one super dopracowane i po prostu piękne.

Teraz na stronie, na której dokonałam zakupu A cup of coffee (Svetlana Sichkar) można pobrać darmowy wzór Sweet Pastries (Alexandra Zamorina) i samemu się przekonać, na czym polega urok rosyjsko-ukraińskich wzorów.


Link do darmowego wzoru: http://sa-pattern.com/product/sweet-pastries/

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny hafcik ☺. Też skusiłam się na zestaw tam. Będzie to Wróżka lasu ☺. A po schemat może skocze bo uroczy ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane zakupy. Ja takich obietnic nie robię. Zakupy sprawiają mi zbyt dużo przyjemności, żeby ich sobie odmawiać

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna hafciareczka:-)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :) Dzięki za link do wzoru, chyba skorzystam bo cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta hafciarka,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ciepłe słowa :-)
    Świetny prezent sobie sprawiłaś :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wzorek zakupiłaś.Takie prezenty to ja uwielbiam:) Też sie zbieram by zrobić na Ali zakupy.Życze wszystkiego najlepszego i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń