sobota, 17 lutego 2018

SAL Wielkanocny (2)

Kolejne dwa wzorki gotowe:



Rzut oka na całość projektu:


Dane techniczne:
Serwetka - Aida 18ct
Mulina DMC - 25 kolorów
French Knots - 1 kolor
Kontury - 1 kolor

Powiem szczerze, że mam dość obecnego miesiąca, a do jego końca jeszcze daleko.-(
Od haftowania wzorków wielkanocnych mam sztywne dłonie, a od projektu (którego niedługo pierwsza odsłona, a który haftuję na zmianę ze wzorkami wielkanocnymi) mam pokute palce.-(

Muszę odłożyć haftowanie wzorków wielkanocnych na jakiś czas. Szczerze mówiąc są koszmarnie trudne i wymagające, a dodatkowo moja kanwa jest tak sztywna i gruba. Pierwszy raz haftuje na takim kawału Aidy i ostatni!

Lubię sztywne kanwy, ale ta niedawno zakupiono serwetko-kanwa jest tak sztywna - sztywna aż do przesady.

Na dodatek ginekolog razem z pewnymi lekami zapisał mi lekkie środki uspokajające. Obca osoba zauważyła, że mam delikatnie mówiąc ciężki okres.-(

No cóż chyba pora więcej czasu przeznaczyć na odpoczynek i przemyślenie pewnych spraw.

12 komentarzy:

  1. śliczne :)
    ja już nie mogę sę doczekać kiedy wreszcie zabiore się za te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne 😊 trzymam kciuki żeby wszystko Ci się poukładało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te motywy wielkanocne, będzie przepiękna serwetka. Pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się zdaje, że musisz odpocząć. W końcu haft powinien być przyjenością, a nie przykrym obowiązkiem. Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się lepiej układało.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja głowa i ciało powinno odpocząć, ale paluszki nie za bardzo chcą. Moje ręce nie umieją odpoczywać....ciągle im mało-) pozdr.

      Usuń
  5. Haft wielkanocny-piękny!!!~Ja zawsze jak jest sztywna kanwa to ją po prostu"mielę" w rękach i nie mam żadnych później kłopotów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dobrze Ci idzie z tym SAL-em! Ja niedawno zaczęłam, rzeczywiście dużo tej dłubaniny.. Fajny pomysł z serwetą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. motywy wielkanocne śliczne, ale mnie też by dobił taki ogrom konturów;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dobija mnie ilość konturów, ale sposób ich poprowadzenia-( Kontury powinny jak dla mnie iść z dziurki do dziurki w kanwie....a nie w jakieś dziwne miejsca....

      Usuń