poniedziałek, 15 stycznia 2018

Szydełko - kwiatuszki

Odkąd pamiętam chciałam umieć pracować z szydełkiem, ale nie mając przy sobie żadnej dobrej duszyczki, która podpowiedziałaby co nieco, moje próby były nieudane.

Kilka dni temu wróciłam do realizacji swojego marzenia.

Skorzystałam z filmików przygotowanych przez "Nitka wiedzy" i po raz pierwszy coś mi wyszło.




Podobno z takich kwiatuszków można zrobić czapeczkę, siatkę na zakupy, tunikę, wdzianko, czy sukienkę. Podobno!?
Ja na razie jestem na etapie uczenia się szydełkowania kwiatuszków.

A wy, szydełkujecie!?


Zapisałam się również na wymiankę "Gra w kolory" na blogu:
"Pasje Magos"




15 komentarzy:

  1. Chciałabym się nauczyć szydełkować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) bardzo fajne początki :). Czekam na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki już za tobą, teraz dużo ćwiczyć i nabierać wprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę ćwiczyć; o marzenia trzeba czasem powalczyć-) pozdr.

      Usuń
  4. Świetne, ja mam zamiar tez się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne :o) Ja szydełkuję troszeczkę - raczej drobiazgi :o) Ale sprawia mi to wielką radość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kwiatki :) Kiedyś próbowałam robić na szydełku i na drutach. Muszę znaleźć lepsze instrukcje, żeby się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany początek! Z takich afrykańskich kwiatów wiele rzeczy można zrobić. Ja robiłam poduszkę dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabawne, ale nawet nie wiedziałam, że te kwiatki mają nazwę-)

      Usuń
  8. Aniu, śliczne ci wyszły kwiatuszki. Trenuj dalej, aż zrobisz sobie jakieś cudeńko z tych kwiatuszków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kwiatuszki :) Ja kiedyś szydełkowałam maskotki, ale to było dość dawno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiatuszki faktycznie dają wiele możliwości aby je wykorzystać, życzę powodzenia w tworzeniu kolejnych szydełkowych prac, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli takie są Twoje pierwsze kroki, to jeszcze trochę i będziesz robić czapeczki z tych kwiatuszków :-)

    OdpowiedzUsuń