czwartek, 14 grudnia 2017

Bombkujemy przez cały rok (11)

Dziękuję wszystkim za miłe słowa dotyczące ostatnio oprawionych przeze mnie haftów tj. Salowych słoiczków oraz Niemowlęcia.-)

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią odsłoną SALowych bombek.

Najpierw spójrzcie na moją choinkę.
Z uwagi na dwójkę maluchów poniżej trzeciego roku życia nie mogę powiesić przygotowanych bombek na zwyczajną choinkę. Wiadomo jaki byłby wtedy efekt!
Dlatego w tym roku postawiłam na oryginalność.


Bombki z w serduszkowych ramkach obowiązkowe w tym miesiącu:



Pozostałe bombki w serduszkowych ramkach:



Powstały też świąteczne karteczki:


Dane techniczne:
Aida 18 ct - ecru, pistacjowa, zieleń świąteczna, błękitna
Mulina Anchor nr 214, 215, 290, 305, 874, 888
Mulina Dmc 158, 312, 799
Mulina niewiadomego pochodzenia

Dziękuję za udział w zabawie i do zobaczenia wkrótce!

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna prezentacja :)
    A tej choinki bym się tak nie obawiała, u mnie też dwójka maluchów, czasami nawet trójka, choinka ma się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie obawiam o choinkę, ale zniszczenia bombek-) Moja choinka będzie ozdobiona bombkami ze styropianiu.
      W zeszłym roku moja córcia miała 21 miesięcy i wszystkie bombki w zasięgu jej rączek były do zabawy: zdejmowała je z choinki, gotowała, woziła samochodem itd. Teraz będzie miała młodszego brata, więc sądzę, że bombki będą fruwały.-)

      Usuń
  2. Bardzo ładna kolekcja bombek. U mnie choinka będzie. Synek nie będzie mógł chodzić sam po pokoju w którym jest choinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka potrafi sobie otworzyć drzwi. Jest jeszcze głupiutka i zakazy na nią nie działają. Zresztą uważam, że choinka jest głównie dla dzieci. Powinny mieć do niej dostęp, ale bezpieczny dostęp.-) pozdr.

      Usuń
  3. Pięknie wykorzystałaś bombki :).

    Choinka bardzo pomysłowa ale super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja cudownych zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Bombeczki w serduszkowych ramkach cudowne, piekne. Zastanawiam sie czy to wisiorki na szyję czy ozdoby. Znakomity efekt.
    Karteczki też znakomite.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszkowe rameczki nie nadaja sie na wisiorki. Mozna z nich zrobic przywieszki lun ozdoby.

      Usuń