niedziela, 27 sierpnia 2017

Zabawa blogowa "20"

Postanowiłam przyłączyć się do zabawy na blogu "u Jasiowej mamy".



Na blogu znajdziecie pełną informację dotyczącą zasad. 

Powiem w skrócie, że według zasad należy podać 20 informacji na swój temat.

A więc do rzeczy:

1. Mam 37 lat i haftuje zaledwie od jesieni 2010 roku;
2. Jestem mężatką i mamą dwóch maluchów: Mati - 11 miesięcy, Emi - 2 lata i 4 miesiące;
3. Od urodzenia mieszkam w Gdańsku i przez większość mojego życia do plaży miałam jedynie pół godziny spacerkiem;
4. Jestem z wykształcenia ekonomistą, chociaż od dziecka marzyłam aby zostać pisarką i zamieszkać z dala od miasta;
5. Mój ojciec zaraził mnie pasją czytania książek fantastycznych. Kiedy inni czytali małego księcia, ja pochłaniałam Solaris - Lema;
6. Kocham mojego ebooka - marki Kindle;
7. Nie potrafię żyć bez kawy i czekolady;
8. Jestem uzależniona od krzyżyków, mimo że przez większość życia nie wiedziałam, że taki haft w ogóle istnieje;
9. O hafcie krzyżykowym dowiedziałam się przypadkiem poszukując w internecie wzór na bolerko na druty;
10. W mojej rodzinie nie przywiązuje się wagi w kwestii przekazywania wiedzy rękodzielniczej.
Moja babcia pięknie robiła na szydełku i na drutach i wiedza ta przepadła wraz z jej śmiercią. Nie przekazała swojej wiedzy córkom i synom, a ja byłam mała kiedy jeszcze żyła. Jest mi z tego powodu bardzo smutno!
11. Kocham gotować i piec. A najbardziej lubię eksperymentować w kuchni.
12. Marzyłam o koronkowej sukni ślubnej i welonie. Niestety nie było mnie na to stać.
13. Chciałabym napisać książkę i zawrzeć w niej swoje wspomnienia. Może to pozwoliłoby mi się uwolnić od swoich demonów;
14. Jestem samotnikiem i ciężko się do mnie zbliżyć;
15. Nie lubię spędzać czasu wśród ludzi, nie odnajduję się wśród nich;
16. Chciałbym zobaczyć i zwiedzić Hiszpanię;
17. Chciałabym się nauczyć szydełkować;
18. Chciałabym, aby w Polsce były prawdziwe sklepy rękodzielnicze;
19. Jestem fanką fotoksiążek, zdjęć w albumach. Nie lubię oglądać i przechowywać zdjęć na komputerze;
20. Kocham długie kolczyki.

Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w zabawie.

7 komentarzy:

  1. Sama nie biorę udziału w takich zabawach, ale miło Cię bliżej poznać :)
    Mamy ze sobą wiele wspólnego :) Mamy tyle samo lat, jesteśmy podwójnymi mamami, nie potrafimy żyć bez kawy i nie lubimy tłumów :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Traktuje takie zabawy, jak terapię wychodzenia ze swojej skorupy. Nie chcę być całe życie ślimakiem. Mam wrażenie, że przez moje izolowanie się od ludzi wiele mnie w życiu ominęło. pozdr.

      Usuń
  2. Dziękuję Aniu za udział w zabawie :) Sporo punktów mamy ze sobą wspólnych! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się o Tobie czegoś dowiedzieć:-)
    Ja też jestem samotnikiem;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się dowiedzieć o Tobie paru rzeczy! A Hiszpania piękna jest, więc warto się do niej wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyłam o podróży poślubnej do Hiszpanii. Marzenie, które się nie zrealizuje. Nie miałam żadnej podróży poślubnej, ale takie jest czasem życie. Mam dwa maluchy poniżej 2,5 roku więc ciężko się wybrać do rodziny, nie mówiąc już o dalszych eskapadach.-(

      Usuń