wtorek, 22 sierpnia 2017

SAL - JV"NOWY ROK TUŻ ZA ROGIEM 2018 (3)

Kolejny słoiczek z rosyjskiego Salu skończony. Tym razem haftowało się całkiem ... całkiem....
Powiem jednak szczerze, że już więcej nie zamierzam haftować żadnego Dimka. 
Jeśli o mnie chodzi są urocze, ale przekombinowane lub jak poniższe słoiczki nudnawe w haftowaniu! 












Dane techniczne:
Aida Zweigart - 16 ct - kolor jasnoróżowy
mulina DMC
trzy rodzaje koralików




Do wyhaftowania został mi jeden słoiczek.....a potem będę mogła zabrać się za mój nowy zakup z AliExpress. Nadal nie mogę się jednak zdecydować na kanwę!? Wybrać 18 ct, 20 ct, czy może Lindę 27 ct!???


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne słoiczki 😊 ja powoli zabieram się za drugi

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zapisałam do tej zabawy ale ledwo co zaczęłam pierwszy, a u Ciebie już trzy podziwiam. Super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, zazdroszczę! Też jestem zapisana do tej zabawy, ale dopiero zaczęłam haftować pierwszy słoiczek i utknęłam... Te rozmiary kanw, o których piszesz to dla mnie taka drobnica, że podziwiam wszystkich, którzy na nich haftują! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerażała mnie drobna kanwa....póki nie spróbowałam-) Duże hafty lepiej wyglądają na drobnej kanwie.

      Usuń
  4. Słoiczki wyglądają ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie te słoiczki! Ja bym wybrała najdrobniejszą :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeee, nuda czasem fajna:) Wlasnie lubie za to wiele dimkow, ze nie trezba az tak sie na nich skupiac, a efekt zachwycajacy. I takie wlasnie sa ich projekty na plastikowa kanwe, jak te sloiczki. Ale z innymi ich projektami nie jest tak cacy i mocno przekombinowuja! Za to ich nie lubie. A co zrobisz z tymi sloiczkami? Tak blisko je na kanwie xxx, ze nie mam pojecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobię ze słoiczkami!? Nuuuda-) Powędrują do ładnej ramki. Pozdr.

      Usuń
  7. Nie rezygnuj z Dimków! Jak pewnie sama zauważyłaś dla efektu końcowego warto trochę się pomęczyć :)
    Co do kanwy to zależy co będziesz haftować - tkaniny typu Linda idealnie nadają się na hafty z dużą ilością konturów. Jeśli chodzi o zestawy - to ja korzystam z dołączonej tkaniny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę rozwód z Dimkami!-) Nigdy więcej! Jest tyle pięknych haftów i jeszcze wiele nowości chciałabym spróbować, że szkoda mi czasu na Dimki, które nie są przyjemne w haftowaniu. Dzięki za informacje na temat tkaniny typu Linda! Nie mogłam niczego konkretnego o niej znaleźć i nie wiedziałam, co by na niej ładnie wyhaftować!-)

      Usuń
  8. Super te słoiczki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się trio słoikowe prezentuje :) Bardzo żywe kolory! :)
    Ciekawa jestem, co będziesz haftowała nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty jesteś ciekawa, co nowego będę haftować!? Ja również chciałabym to wiedzieć! Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

      Usuń