piątek, 13 stycznia 2023

Temperature SAL (1), Legend for "Mermaid" - MIYAstitch - design by Minasian Yana (3)

 Początek roku zawsze wzbudza we mnie pewną nostalgię i pragnienie zrobienia czegoś nowego.

W głowie kłębi mi się mnóstwo planów. Jednym z nich jest projekt na FB: Temperature SAL.

Zazwyczaj jeśli wybieram wzór jest on skomplikowany i ma mnóstwo kolorów.

Tym razem wzór jest prosty........ma być efekt kolorystyczny....codzienne sprawdzanie temperatury, dopasowanie koloru przypisanego do danej temperatury i wyhaftowanie elementu na kanwie....

Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie kolory od stycznia prezentują się następująco:


Dane techniczne:
Aida 18 ct - kolor biały opalizujący - 87% bawełna, 13% nici metalik
wielkość haftu - 110 x 130 krzyżyków
Mulina DMC - 24 kolorów


Natomiast w drugim haftowanym obrazku też odrobinkę przybyło. Moja córka stwierdziła ostatnio, że w końcu widać, że to kobieta a nie muszelka.


Dane techniczne:
Aida 18 ct - kolor biały opalizujący - 87% bawełna, 13% nici metalik
wielkość haftu - 106 x 150 krzyżyków
Mulina DMC - 33 kolorów
Mulina DMC - 11 kolory łączone
Mulina DMC - kontury - 1 kolor jedną nitką
Mulina DMC - kontury - 18 kolorów podwójną nitką
Mulina DMC - kontury - 6 podwójną nitką łączoną z dwóch kolorów



7 komentarzy:

  1. Każdy najmniejszy nawet postęp jest motywujący i bardzo cieszy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki, ciekawa jestem kiedy Ci się znudzi kocyk temperaturowy, mam nadzieję że dobrniesz do końca.
    Co do drugiego haftu to faktycznie zgadzam się z córką, w końcu widać że to będzie kobieta!! Fajny będzie po ukończeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace. Też wyszywam temperatury ale serduszkami😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa koncepcja pierwszego haftu, jeszcze o takiej nie słyszałam a co do drugiego to bardzo podoba mi się ta morska kolorystyka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Sal temperaturowy jest bardzo fajnym pomysłem, chociaż ja pewnie nie miałabym do tego cierpliwości :) Drugi haft wygląda coraz piękniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sal salem, ale haftowana syrenka będzie cudna:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie piękny haft, małymi kroczkami dojdziesz do celu 😃

    OdpowiedzUsuń