niedziela, 20 lutego 2022

CAL DUET - Sweter - Agnieszka Reduch (1)

 Podobno razem łatwiej. 

Do CAL Duet, czyli do dziergania sweterka zgłosiło się ponad 1 000 osób.

Może w końcu uda mi się zrobić coś, co będę mogła bez wstydu założyć i nosić.

Pierwsza część mnie wykończyła. O ile kwadraty były proste to ich łączenie mnie wkurzało.

Ciągle nie było wystarczająco perfekcyjnie. Na dodatek na koniec dzieciaki pobrudziły mi robótkę pastą do zębów, więc musiałam ją przeprać.

Z jednej strony dobrze, że przepłukałam, bo okazało się, że włóczka "puszcza farbę".

Z uwagi, że nie jest to jeden kolor, a włóczka ombre trzeba będzie postępować z nią delikatnie.

 Część pierwsza projektu:



Dane techniczne:
zakręcony motek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl 
jeżyna


4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za pomyślne ukończenie SALU . Kiedyś też robiłam takie kwadraty, ale ich zszywanie mnie wykończyło i generalnie zrezygnowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam ochotę na ten CAL, bo bardzo spodobały mi się te sweterki czy kamizelka (ja o kamizelce myślałam właśnie). I pocieszę Cię, że też miałabym problem z połączeniem elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam w planach koc z kwadratów.. Zrobiłam kilka i poległam. Podobają mi się i bardzo fajnie prezentują się kamizelki z kwadracików. Trzymam kciuki za postępy w salu i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń