piątek, 31 grudnia 2021

CAL - Chusta Moonlight - Katarzyna Paździor (3)

Dzięki kolejnej kwarantannie udało mi się dogonić dziergające na FB koleżanki.

W ostatnim dniu tego roku życzę Wszystkim Hafciarkom i Szydełkomaniaczkom wszystkiego najlepszego, a przed wszystkim Zdrowia i mnóstwa nowych oraz ciekawych wyzwań Rękodzielniczych.




Dane techniczne:
zakręcony motek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl
Mystery Box 
kolor kiwi, intensywny żółty, brzoskwinia, lila




W odpowiedzi na komentarze:
Anna Iwańska: haftowanie na płótnie to jak haftowanie na 16 ct, jeśli haftuje się co dwie nitki wątku. Płótno nie jest straszne, a jak się spróbuje to już nie ma się ochoty haftować na kanwie. 
Joanna - radzę się nie poddawać. Pierwszy obrazek na płótnie jest trudny, ale potem, oczy i ręce już same płyną po materiale. Radzę też haftować co dwie nitki rządku, wtedy krzyżyki ładniej się układają i łatwiej się haftuje. Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Świetna chusta , kapitalna kolorystyka . Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cudna chusta , piękny wzór i zestaw kolorów. Co do kolejnej kwarantanny to ja sobie ja sama zrobiłam. Dwa dni z temperatura powyżej 38 stykło. Ale byle do przodu. Już bez temperatury tylko został paskudny kaszel. Więc na Nowy Rok życzę przede wszystkim zdrowia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za haft na lnie muszę się koniecznie zabrać, ale to może już w planach na 2022 , podejrzewam że to u mnie jest lenistwo!

      Usuń