piątek, 25 grudnia 2020

Jesień kontra Wiosna

 Jak ten czas nieubłagalnie płynie.............Dawno mnie tu nie było.......

Dzisiaj chciałam pokazać dwa jak różne projekty.


Jeden z nich kojarzy mi się z Jesienią i jest to Grinda - Tatsiany (https://www.lillabjorncrochet.com).

Druga jest moim zdaniem jak Wiosna pełna słońca i soczystej zieleni i jest to chusta Elloth - Jasmin Rasanen (https://www.ravelry.com/patterns/library/elloth).



I inne zdjęcia:


Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl 
kolor - żółty, kurkuma, koniak, czerwień, 

Ten mały łobuz w tle to mój czterolatek.






Dane techniczne:
kolorowy motek 50% akryl, 50% bawełna - niecałe 1000m,
kolor - Żabie oczko" - żółty, zielone jabłuszko, zielony


A Wy drogie czytelniczki - wolicie Jesień czy Wiosnę!?!

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.



3 komentarze:

  1. Obie mają swój urok, choć jestem wiosenna, to bardziej przemawia do mnie jesienna😁. Wesołych Świąt 🌲⛄🎅. Pozdrawiam serdecznie 💕. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę trudna decyzja. Obie chusty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie obie są rewelacyjne , choć przyznam że ta w zieleniach bardziej trafia w mój gust. Miałabym jednak poważny dylemat którą się otulić :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń