środa, 13 maja 2020

Oriental Butterfly - Dimensions (2)

Przy ostatnio haftowanym Dimku powiedziałam: "nigdy więcej".

No cóż....w tym momencie przypomina się stare powiedzenie: "Nigdy nie mów nigdy".

Pośród ufoków znalazłam bowiem Dimka - kupiony w 2010r., rozpoczęty na początku 2015r., którego może się uda skończyć w tym roku.



Dane techniczne:
Aida 18ct - kolor beżowy
Wielkość haftu 134 x 161
Mulina DMC pełne krzyżyki - 21 kolorów
Mulina DMC półkrzyżyki różną grubością - 9 kolorów
Mulina DMC kontury różną grubością - 6 kolorów 


Kilka osób z ciekawością spogląda na Aliexpress. Jeśli ktoś ma wątpliwości, czy warto kupować na Ali to ja osobiście polecam.

Poza hafciarką kupiłam kiedyś taki fajny projekt, który z braku czasu ugrzązł w odmętach szuflady, ale niezmiennie mnie zachwyca. Jest to jesień z mostkiem w tle:





Mam również ochotę na inny rodzaj haftu tzw. haftu płaskiego lub dekoracyjnego:

https://www.aliexpress.com/item/4000924297800.html?spm=a2g0o.cart.0.0.726d3c00D3VnVB&mp=1

https://www.aliexpress.com/item/4000021735788.html?spm=a2g0o.cart.0.0.726d3c00D3VnVB&mp=1

https://www.aliexpress.com/item/4000015988943.html?spm=a2g0o.cart.0.0.726d3c00D3VnVB&mp=1

Kuszą mnie też zestawy do haftu wstążeczkowego:

https://www.aliexpress.com/item/4000214437210.html?spm=a2g0o.cart.0.0.726d3c00D3VnVB&mp=1

https://www.aliexpress.com/item/32861798379.html?spm=a2g0o.cart.0.0.726d3c00D3VnVB&mp=1

Ali jest też ogromnym źródłem haftu diamentowego:



Wybaczcie, ale nie umiem wstawiać zdjęć z Ali. 
Ceny zestawów są różne i każdy znajdzie coś na swoją kieszeń.

12 komentarzy:

  1. Hmm, troche zglupialam. To nie jest oryginalny zestaw od Dimensions? Tam jest ciemniejsza kanwa z podmalowanym tlem.
    No i jak sie xxx? Teraz haftuje zestaw Daydreams i jakis on jest przyjemny i jaki ladny wychodzi :) Jednak Dimek Dimkowi nierowny:P Moimi faworytami sa zestawy Daydreams, tu o efekt WOW o wiele latwiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku swojej przygody kupiłam w pasmanterii Needleart wzór do haftu rozpisany na mulinę DMC i Anchor.
      XXX mi się jak każdy Dimek ciężko. Mam wrażenie, że są troszkę przekombinowane. Po co aż tak kombinować …. półkrzyżyki jedną, dwoma, trzema, czterema, pięcioma nitkami?

      Usuń
  2. Ten haft z motylem zapowiada się cudnie, szkoda, że nie pokazałaś całego obrazka, ale już widzę że będzie rewelacyjny, Dzięki za linki na Ali , ten haft dekoracyjny mnie zachwycił, muszę koniecznie poszukać trochę informacji na jego temat.
    Powodzenia w haftowaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem pod wrażeniem tego haftu z motylem. Oj będzie cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes bardzo ambitna i pracowita,wybierasz same ciężkie wzorki,ale widzę że warto

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak podejrzewałam gdy w poprzednim wpisie zobaczyłam urywek tego haftu, że to o Tego Dimka chodzi :) Będzie cudo!.. i to jeden z tych dimkow w którym trza będzie kręcić sznureczek ;) Czekam niecierpliwie na kolejną odsłonę cudeńka i ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma żadnego sznureczka? Wygląda na to, że wzorek ma dwie odsłony: zestaw oraz mój-jedynie wzór rozpisany na mulinę DMC i Anchor. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Będzie cudny haft!!! A ten jesienny to dopiero wyzwanie:)Też polecam aliexpress:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty się zapowiadają ale ta jesień mnie urzekła, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nie była w stanie wyszyc tak dużego obrazu. Podziwiam Cie.Też kupuję na Ali ale inne rzeczy. Muszę sprawdzić Twoje linki może cos sobie kupię. Koniecznie wypróbuj haft płaski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest duży obrazek. A haft płaski, a właściwie dekoracyjny mocno mnie pociąga. Pozdrawiam.

      Usuń