piątek, 17 stycznia 2020

Szal w pasy - ścieg styczniowy

Styczniowe wyzwanie na blogu Otulove uważam za zakończone.
Jeśli jesteś zainteresowana projektem to kliknij na pasku bocznym baner Szal w pasy. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje.

Pierwszy ścieg wyglądał na prosty, ale było z nim troszeczkę zabawy, ponieważ trzeba było uważać, aby nie robić oczek przekręconych.

Kiedy dawno temu oczek prawych i lewych uczyła mnie babcia i ciotka nie wspominały, że istnieje coś takiego jak oczko przekręcone i że ważne jest pod którą nóżkę wbija się drut.
O oczkach przekręconych dowiedziałam się prawie trzydzieści lat po tym jak po raz pierwszy miałam w rękach druty.

Jeśli macie wątpliwości, czy włóczki Warmii są warte swojej ceny to powiem jedynie, że zamarzył mi się z nich kardigan.... i chyba nadeszła pora, aby zacząć odkładać na nie pieniążki.
Na żywo kolory Mirelli są boskie, a włóczka bardzo milutka i delikatna.



Dane techniczne:
Włóczka Mirella - 100% jagnięca wełna merynosowa
kolor jeżyna, lawendowe pole - 200 gram, 800 metrów
druty 3,75 mm


W odpowiedzi na komentarze:
Anna Iwańska-W końcu doczekałam czasów, kiedy mogę swobodnie realizować marzenia i nie przejmować się nieprzyjaznymi komentarzami ze strony rodziny, czy współpracowników. Po raz pierwszy czuję, że mam siłę olać cudze opinie i żyć według własnych wytycznych.
Wand-in-hand-Nie wiem, czy chusty będą królować. W rękodziele jest bardzo nieprzewidywalna i czasem daleko odchodzę od swoich planów.
Renata-A ja podziwiam tych, co robią na drutach, bo dla mnie projekty na druty są wymagające i muszę się bardzo skupić, aby coś mi wyszło.


4 komentarze:

  1. A ja myślałam , że to będzie seterek a tu szal :-) Efekt super, kolory włóczek idealne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci idzie, a kolory są boskie*-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory zachwycające :-) Czekam na całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    Plus, getting it running is as simple as 1 . 2 . 3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products the system will push
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making profits??

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    OdpowiedzUsuń