niedziela, 29 grudnia 2019

Edlothia - Jasmin Rasanen (2) i zabawa w kolory (pomożecie???)

Moja Edlothia urosła na tyle, że skończył mi się motek i na razie wygląda to tak:





Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% wełna merynos, 50% akryl -122 g
kolor -fiolet, jeżyna, piwonia
link do wzoru: Edlothia-Jasmin Rasanen



Nie lubię iść utartymi ścieżkami, więc szukam swojej wersji kolorystycznej.
Może wy pomożecie w wyborze!?

Jeśli podoba wam się któraś wersja kolorystyczna to wpiszczcie numerek w komentarzu. 
A może macie inne pomysły na zakończenie!?

Jeśli lubicie pracować na własnoręcznie wybranych kolorach motków to tutaj możecie stworzyć swoją wersję i podejrzeć jak może to wyglądać w rzeczywistości: Tester kolorów chust.



Moje propozycje:

1.granat,fiolet,fiolet,jeżyna,piwonia



2.morski,fiolet,fiolet,jeżyna,piwonia



3. morski,petrol,fiolet,jeżyna,piwonia



4. petrol,granat,fiolet,jeżyna,piwonia



5.wino,fiolet,fiolet,jeżyna,piwonia



I która propozycja podoba ci się najbardziej!?!


6 komentarzy:

  1. Wow! Po wnikliwym obejrzeniu propozycji ;-) głosuję za nr 5 :-)
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, wspaniały dobór kolorów! Ja bym chyba nie dodawała innych odcieni jak petrol czy morski, głosuję na numer 5!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku a co do wersji kolorystycznej to nr 5, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie 1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😀

    OdpowiedzUsuń