sobota, 6 lipca 2019

CAL Sekamelska (4) - Biancha Muller

Część czwarta projektu w porównaniu do poprzednich była całkiem prosta, ale przez gapiostwo i brak skupienia zaliczyłam dwa prucia i poprawki.

Tak na dzień dzisiejszy wygląda moja chusta:



Dane techniczne:
kokonek 50% bawełna, 50% akryl - 1500m
kolor - atrament, cyjan, paproć, żółty, tęcza zielona


Zbliżenia:





W odpowiedzi na komentarze:
Hanulek, menia, elelia, Elunia, violka - dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej motylkowej serwetki.



5 komentarzy:

  1. No niestety prucie zdarza się zawsze, wystarczy chwila nieuwagi :) Chusta śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, rewelacyjny kolor nici, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny postęp - ja na III części póki co - a 2 mnie zachwyciła, choć łatwo nie było:)

    OdpowiedzUsuń