sobota, 25 maja 2019

Kardigan Fatumo (2)

W sklepiku Kamili z blogu Otulowe zakupiłam wzór na kardigan dziergany od góry bezszwowo.

Czasami przychodzą mi do głowy wątpliwości, czy da się go nosić, czy nie będzie za mały!?

Niby robiłam próbkę, ale włóczka, z której dziergam jest elastyczna i się zwija. Nie jestem pewna, czy wszystko dobrze zmierzyłam!?

Niby wzór prosty, ale jakoś powoli idzie mi ta praca i sama nie wiem, czy kiedykolwiek skończę.

Jestem dopiero 16 cm pod pachą, a chciałabym, aby kardigan zakrywał pośladki.😭



Dane techniczne:
włóczka Nako Estiva (4 motki) - kolor lawenda
druty - 3,25 mm
link do sklepu ze wzorem: sklep Otulove


7 komentarzy:

  1. Piękny kolor włóczki wybrałaś. Już mi się Twój Kardigan bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie pasował, bo kolor pięknie wygląda w robótce, szkoda by było pruć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że nie będziesz rozczarowana. Ta włoczka po praniu się naciąga i to dosyć mocno. A sam ścieg też warto zblokować.
    Ja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo fajnie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będzie bardzo fajny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor wybrałaś śliczny :) Potrzebna cierpliwość do tak dużego projektu, dlatego ja szydełkuję zazwyczaj małe rzeczy.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń