środa, 17 kwietnia 2019

SAL - kotki w kąciku robótkowym (2)

Lawendowa Kraina Robótek - zdaję sobie sprawę, że nie każdy lubi wzorki SODA. Niektórzy wręcz uważają, że są infantylne i nadają się co najwyżej do wystroju pokoju dziecięcego.

Ja lubię wzorki SODA, bo są urocze i poprawiają humor. Lubię je jako przerywniki przy haftowaniu trudnych i wymagających haftów. Lubię je za to, że są przyjemne w haftowaniu i nawet jak się jest w mojej sytuacji: ciągle chora, osobiste problemy to przyjemnie się do nich wraca.

Dzisiaj pokaże Wam postępy w innym wzorku SODA.

Co prawda myślałam, że w tym miesiącu uda mi się skończyć i pokazać Wam wyhaftowaną drugą półkę w kąciku robótkowym.

Niestety nie udało się, ponieważ zwyczajnie zabrakło mi muliny.

Na dzień dzisiejszy obrazek SALowy prezentuje się następująco:


Dane techniczne:
kanwa 18 ct, kolor beżowy
mulina DMC - 25 kolorów
kontury - mulina DMC - 3 kolory


W odpowiedzi na komentarze:
Titania yng Nghymru - Miałam bambusowe druty kupione w Polsce. Fajnie się nimi dziergało, ale niestety wszystkie połamałam.-(
Ja też nie przepadam za tematyką ślubną w hafcie, ale zaręczyny chrześniaka zobowiązują, aby się troszkę wysilić.-)

Pozdrawiam Wszystkich i życzę Miłego Dnia.





11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) Te hafciki kojarzą mi się z kolorowymi kreskówkami i mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten hafciki z kotami. Dla mnie wzorki SODA są urocze, ale bardzo wymagające. Zdecydowanie nie dla mnie zwłaszcza jeżeli chodzi o kontury. Pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i urocze kotki haftujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie są te kociaki. Ja też lubię wzorki SODY za tę żywą kolorystykę chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft perfekcyjnie wykonany.
    Radosnych Świąt i wiosny w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki jak malowane :)
    Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kotki. Bardzo lubię wzory od SODY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny haft. Uwielbiam koty, kotki, kocury :-) Będzie słodki obrazek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny,słodziutki!!!A gdzie można zdobyć taki wzór???Mamy w domu trzy kotki i fajnie byłoby wyszyć ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór z kotkami został mi użyczony w ramach Salu na blogu: Yellow Umbrella Crafts - proszę tam zapytać (link do bloga: http://agneta999.blogspot.com/). Może pani też kupić zestaw z mulina i kanwą na Ali, podaje bezpośredni link do sprawdzonego sprzedawcy: https://pl.aliexpress.com/store/product/The-kitten-beside-the-sewing-machine-2-cross-stitch-kit-cat-animal-14ct-11ct-linen-flaxen/2801102_32852974012.html?spm=a2g17.12010615.8148356.2.4d6c29f1sMhbKJ

      Usuń