niedziela, 31 marca 2019

Kardigan Fatumo i nowe zakupy na Aliexpress (1)

W sklepiku Kamili z blogu Otulowe można zakupić wzór na kardigan dziergany od góry bezszwowo.

Postanowiłam spróbować swoich sił. Na razie na drutach mam tyle, ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się wydziergać coś co da się nosić:


Dane techniczne:
włóczka Nako Estiva - kolor lawenda
druty - 3,25 mm
link do sklepu ze wzorem: Sklep Otulove


Przy okazji testuję metalowe druty z żyłką z Aliexpress i powiem Wam szczerze, że jestem bardzo zadowolona.😊

Ja kupiłam swój komplet za 6,79 euro.😊 Teraz są ciut droższe, ale to nadal zaledwie 7,48 euro.

Czy w Polsce kupicie za taką cenę chociaż dwie pary!? Ja nie znalazłam takiej pasmanterii.

Kamila z blogu Otulowe opisała ze szczegółami swoje doświadczenia z drutami z Aliexpress.

Dla ciekawych zostawiam link do jej relacji: https://otulove.pl/2019/03/chinskie-druty-z-aliexpress.html

Wbrew pozorom ja swoje druty (widoczne na zdjęciu z początkiem kardiganu) kupiłam drogo, bo w opakowaniu. 

Pojedyncze sztuki kupicie na Aliexpress taniej.

Jeśli myślicie o rozpoczęciu przygody z drutami, brakuje wam drutów, albo ze zwykłej ciekawości itd. to polecam druty z chińskiego Aliexpress.



W odpowiedzi na komentarze:
Anna Iwańska - polecam kursy Kamili, czy to papucie, czapka, czy kardigan. Pisze w sposób zrozumiały dla laika i dołącza film do trudniejszych momentów.❤❤
Agneta - podziwiam tych, co cały czas wybierają płótna. Ja zrobiłam to tylko dwa razy i wiem, że haftuje się trudniej niż na kanwie. No, ale efekt jest cztery razy fajniejszy i efektowniejszy na płótnie. Pozdrawiam.❤❤
jolajka - ja nie miałam drygu do szydełka, a.... szydełkuję. Myślę, że jak się chce, jak trafi się na odpowiedni wzór, nauczyciela, czy akcesoria itd. to nagle się okazuje, że można.... lepiej, że całkiem nieźle to wygląda. Pozdrawiam i życzę powodzenia.❤❤


5 komentarzy:

  1. Piękny kolor wybrałaś na Kardigan wybrałaś. Ja druty omijam szerokim łukiem, nie mam do tego talentu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robótka zapowiada się ciekawie i piękny kolor wełny. Ja również fascynuję się drutami żyłkowymi ale dopiero się ich uczę i próbuję pierwszy poważny projekt: poduszkę z warkoczem. Mój ulubiony brand drutów wszelakich to Knit picks i Knit Pro - po prostu je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super, trzymam kciuki za powodzenia . Druty z drutami moje ulubione , robiłam na takich już 30 lat temu i nie wyobrażam sobie robienia na normalnych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor i na pewno dasz rade

    OdpowiedzUsuń