czwartek, 19 października 2017

Все о рукоделии - rosyjska gazeta hafciarska - analiza

Jedna z osób z facebooka zapytała mnie, jak wzorki haftu prezentowane są w gazetkach ostatnio przeze mnie zakupionych.

Jednocześnie zwrócono mi uwagę, że nie jest to rosyjska gazetka a ukraińska. W związku z powyższym prostuję, że zakupiłam cztery gazetki ukraińskie, których treść jest w języku rosyjskim.
Mam nadzieję, że nikogo moim stwierdzeniem, że zakupiłam rosyjskie gazetki nie obraziłam.

Zakupione przeze mnie gazetki w swojej formie przypominają gazetki angielskie, tylko z ciekawszymi haftami i znacznie korzystniejsze cenowo. Papier, na których zostały wydrukowane również przypomina te z angielskich wydań.

Pierwsza strona w środku to spis treści.



Kolejna to listy od czytelników i reklamy stron.



Tak zaś wygląda przykładowy wzór do haftu.





Wzory do haftu rozpisane są na mulinę: DMC, Anchor i Gamma.

Tak natomiast prezentowane są inne techniki rękodzielnicze. Na zdjęciu wzór do zrobienia z haftem wstążeczkowym.




Na ostatniej stronie są m.in. zdjęcia haftów, jakie można spodziewać się w następnej gazetce.



Gazetka ma 60 stron.

Mam nadzieję, że moim postem komuś pomogłam.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to proszę napisać w komentarzach. Postaram się na nie odpowiedzieć.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

6 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze takich gazetek nie widziałam, dziękuję za podpowiedź:), Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te gazetki za wschodniej granicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe gazetki :) Bardzo przypominają te angielskie. A jak wychodzą cenowo, i gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poprzednim poście podałam link do strony. Gazetki są tanie, największy koszt to koszt przesyłki (nie wiem, czy powyżej jakiejś kwoty jest darmowa dostawa - nie znam na tyle ani rosyjskiego, ani angielskiego, aby biegle się porozumieć). pozdr.

      Usuń
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń