piątek, 15 września 2017

SAL - JV"NOWY ROK TUŻ ZA ROGIEM 2018 (4) - dzień po dniu; nowy haft przygotowania

Uffff..... W końcu skończyłam haftować czwarty słoiczek. Wynudziłam się bardzo!
Najprzyjemniejsze było przyszywanie koralików!

Aby przyspieszyć haftowanie codziennie robiłam zdjęcie postępów.

Dzień 1


















Dzień 2


















Dzień 3


















Dzień 4


















Dzień 5










Dane techniczne:
Aida Zweigart - 16 ct - kolor jasnoróżowy
mulina DMC - 24 kolory, dwa kolory łączone z dwóch nitek
trzy rodzaje koralików


Za jakiś czas pokażę gotowy oprawiony haft!



Tak natomiast wyglądają przygotowania do haftowania nowego wzorku.
Na chwilę obecną obrazowi: "Jesień z Mostkiem w tle" będę poświęcała kilka lub kilkanaście dni w miesiącu. Priorytetem nadal będzie "Pejzaż z chatką".
Kanwę 14 ct dołączoną do zestawu zamieniłam na Linda 27 ct, którą dostałam w ramach jednej z wymianek! Chyba zwariowałam!!!-)





















Na razie jedyne co mnie martwi to fakt, że wzór jest kolorowy. Nie wiem, jak na nim zaznaczać to co już wyhaftowałam!???

Pozdrawiam wszystkich, którzy czasem tu zaglądają!




15 komentarzy:

  1. Super :) Ja zaczęłam wyszywać dopiero drugi słoiczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już cztery słoiczki gotowe! Matko, jak ja Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko poradziłaś sobie ze słoiczkami. Osobiście wolę kolorowe schematy ale ja nic na nich nie zakreślam, a ten jest rzeczywiście mega kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy małych haftach też nie zakreślam, ale przy tym hafcie jest pikseloza i trzeba bardzo uważać, żeby się nie pomylić.-)

      Usuń
  4. Słoik prezentuje się świetnie :)
    A nowy haft zapowiada się nieźle :) A kolorowych wzorów to ja nie lubię, miesza mi się zawsze w oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem krótkowidzem i trochę mi się kręci w oczach od kolowego wzoru. Mam nadzieję, że efekt końcowy wart będzie wysiłku.-)

      Usuń
  5. Fajny słoiczek:-) Powodzenia z nowym haftem:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no cudne te słoiczki. czekam na oprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczki są cudne! A nowy haft zapowiada się niezwykle ciekawie, chyba jest dość duży? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słoiczki słodziutkie i urocze
    a plany... ambitne... podziwiam wybór kanwy... dopiero co skonczyłam zakładkę na takiej drobnicy... i długo potrwa zanim wrócę do tak meczącej kanwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie te słoiczki wyglądają razem :)
    Koniecznie muszę się za nie zabrać, bo u mnie powstał dopiero jeden...

    Uwielbiam kolorowe schematy - ale ja ich w ogóle nie drukuję tylko zerkam na komputer ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te słoiczki:) Powodzenia z nowym haftem.

    OdpowiedzUsuń