środa, 10 maja 2017

SAL - JV"NOWY ROK TUŻ ZA ROGIEM 2018 (1)

Jakiś czas temu zapisałam się na rosyjskim blogu na Sal o fajnej nazwie: "Nowy rok tuż za rogiem 2018".
Kilka godzin snu mniej i pierwszy z czterech słoiczków gotowy.
Haftowało się bardzo przyjemnie.
Zamiast kanwy plastikowej wybrałam Aidę 16 ct kolor jasnoróżowy. Natomiast zamiast French Knotów przyszyłam białe koraliki.

























Dane techniczne:
Aida Zweigart - 16 ct - kolor jasnoróżowy
mulina DMC

W odpowiedzi na komentarze:
Dziękuję za miłe słowa dotyczące moich niebieskich bombek!-) Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. Świetny :) Pierwszy raz widzę ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Właśnie zabieram się za ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny słoiczek! Chodzi za mną ten SAL...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny! Uwielbiam takie hafciki! Są przeurocze :) Jedno spojrzenie i człowiek już się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny słoiczek :) Ja swojego jeszcze nie zaczęłam wyszywać

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z koralikami! Wygląda to rewelacyjnie, a słoiczek bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny jest ten Twój słoiczek, wygląda prześlicznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyszyty :) Ciekawa jestem jaką ostatecznie nadasz im formę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny hafcik! Wzory Dimensions zachwycają w każdej postaci :) Świetny pomysł z koralikami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń