sobota, 18 czerwca 2022

Na czym pracujecie? - prośba o opinię

 Witajcie. Ostatnio zastanawiam się nad zmianą 'systemu' haftowania. 

Teraz najczęściej haftuję na tapczanie i muszę być bardziej mobilna zarówno ze względu na dzieci jak i ciągłą zmianę miejsca do haftu.

Muszę mieć coś mobilnego, co łatwo się przenosi razem z pudełkiem mulin, nożyczek, igieł oraz wzorem do haftu i kartką z oznaczeniami symboli....

Zastanawiam się nad kupnem i takie stojaki wydają się najbardziej pasujące do mojego trybu haftowania. W związku z powyższym mam prośbę, czy ktoś takiego sprzętu używa i co o nim sądzi.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.





https://allegro.pl/oferta/przenosny-drewniany-haft-okrazenie-stojak-hoop-12230714926

https://allegro.pl/oferta/okragly-stojak-do-haftu-regulowany-stojak-do-12094046424



2 komentarze:

  1. Niestety nie pomogę, bo jak wiesz nie tylko haftem się zajmuję. Nie mam takie sprzętu, a haftuje dosłownie wszędzie . Plus taki że już nie mam małych dzieci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się, więc się nie wypowiem, ale przycupnę tu i poczekam na odpowiedź, bo mnie również ciekawi czyjaś opinia dotycząca pracy na krośnie. Ja wyszywam na zwykłym plastikowym tamborku i nie jest to szczyt marzeń hafciarki.

    OdpowiedzUsuń