sobota, 2 lipca 2022

UFOK-owy rok z krzyżykowym szaleństwem - czerwiec

 W końcu zaczęłam haftować główny element, czyli czerwoną różę.


Dane techniczne:
Aida - kolor biały
wielkość haftu - 112 x 144 krzyżyków
Mulina DMC - krzyżyk haftowany podwójną nitką - 24 kolorów
Mulina DMC - krzyżyk haftowany pojedynczą nitką - 15 kolorów
Mulina DMC - kontury - 2 kolory


W odpowiedzi na komentarze:
Joanna - haftuje na kwadratowej ramie i marzy mi się małe krosno. Chciałabym w końcu po latach skończyć mojego HAEDa. Na mój blog wchodzi za mało osób, aby uzyskać jakąś sensowną opinię. Miałam tylko nadzieję, że może ktoś testował, któreś z krosen i coś doradzi. Pewnie będę musiała w końcu zaryzykować i kupić coś lekko w ciemno. Na razie odwlekłam tę decyzję do momentu skończenia obecnego ufoka. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Aniu jak zakładałam bloga dostałam jedna radę. Jak chcesz żeby u Ciebie komentowali , komentuj też u innych i tego się trzymam do dziś !!
    Co do haftu zapowiada się super i trzymam kciuki za pomyślne skończenie. Co do krosna nie pomogę, bo niestety ja takich kolosów nie wyszywam a do to co wyszywam wystarczą mi moje łapki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny haft się zapowiada. Ja niestety nie haftuje na Krośnie, tylko na tamborku i ramie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się zapowiada, haftem krzyżykowym zajmuję się sporadycznie ale jak już to haftuję na ramie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny hafcik i ten nowy kolor daje ciekawy efekt. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń