sobota, 4 czerwca 2022

UFOK-owy rok z krzyżykowym szaleństwem - maj

Skoro skończyłam jednego ufoka pora zabrać się za kolejnego.

Tym razem będę haftować hafcik z kwiatami.

Jego ostatnia odsłona miała miejsce w 2017r. Poza schematem niewiele o nim pamiętam.

Kiedyś można było te wzorki oglądać wyhaftowane na blogach. Tyle, że spora część tych blogów zniknęła z przestrzeni internetu.



Dane techniczne:
Aida - kolor biały
wielkość haftu - 112 x 144 krzyżyków
Mulina DMC - krzyżyk haftowany podwójną nitką - 24 kolorów
Mulina DMC - krzyżyk haftowany pojedynczą nitką - 15 kolorów
Mulina DMC - kontury - 4 kolory


6 komentarzy:

  1. Piękny ten obrazek! Ma takie śliczne delikatne kolory! Szkoda, że te blogi zniknęły, bo chętnie zobaczyłabym, jak wygląda gotowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę Aniu trochę tych Ufoków Ci się nazbierało. Cieszy mnie że postanowiłaś się z kolejnym rozprawić, tym bardziej że zapowiada się cudnie. Trochę mnie zawstydziłaś, bo ja co prawda mam jednego UFOka i chyba też pora się za niego zabrać.
    Pozdrawiam i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekająca kolorystyka, piękny haft się zapowiada, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo czasu przeleżał haft w szufladzie :).

    Super, że do niego wracasz :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft powstaje! Dobrze że do niego wracasz:) Pozdrawiam i życzę miłego stawianiu xxx.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie coś pięknego- już to widać:) trzymam kciuki za jego ukończenie:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń