niedziela, 5 listopada 2023

Gdańsk - Merejka - Sung Kim(3)

 W czasie urlopu sierpniowego sporo przybyło mojego ukochanego miasta. 

Niestety z nowym rokiem szkolnym przyszły infekcje, prace domowe przy których trzeba pomóc, obowiązki domowe, których mam wrażenie jest z każdym rokiem więcej, dodatkowe zadania w pracy i haft znów został odłożony...

Ciągle mam nadzieję, że w końcu będę mieć więcej czasu na przyjemności....że w końcu nadejdzie czas tylko dla mnie...



Dane techniczne:
Aida 16 ct - kolor beżowy 
wielkość haftu - 31x38 cm
Mulina DMC - 39 kolorów
Mulina DMC - 32 kolory pełnych krzyżyków (w tym 6 łączonych z różnych kolorów)
Mulina DMC - 21 kolorów półkrzyżyków (w tym 11 łączonych z różnych kolorów)
Mulina DMC - kontury - 2 kolory jedną nitką
Mulina DMC - kontury - 3 kolorów podwójną nitką


8 komentarzy:

  1. Już świetnie się prezentuje a z każdym kolejnym krzyżykiem będzie jeszcze lepiej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak Cię podziwiam za ten haft będzie piękny obrazek, trzymam kciuki za jago ukończenie, a czas ...i tak upłynie czy tego chcesz czy nie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ciągle wierzę, że w końcu znajdę czas na haft, kim byśmy byli gdyby nie marzenia..na pewno kiedyś skończysz ten piękny obrazek ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie wspaniały haft i obraz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Obrazek kiedyś dokończysz, co się odwlecze to nie uciecze, a rodzina najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój post był fantastyczny! Twoja perspektywa jest pouczająca. Zachęcam Cię do dalszego pisania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) Pięknych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, ile krzyżyków przybyło na tym pięknym hafcie? :)

    OdpowiedzUsuń