sobota, 26 sierpnia 2023

My Precious Cardigan by Katerina - przymiarki

 Dzisiaj zwracam się do was z nietypowym pytaniem, a raczej z prośbą o opinię.

Jakiś czas temu zaczęłam szydełkować kardigan: My Precious by Katerina.

Wzór pochodzi z: Hobbi

Moje wątpliwości dotyczą przodu tego kardigana. Tył nie jest równy, ani mniejszy niż przód - jest tam mniej oczek niż w tylnej części.

Z przodu zmodyfikowałam wzór o panel przedni, tj. dodałam słupki reliefowe.

Jest ok i próbować szydełkować dalej, czy powinnam spruć i wybrać rozmiar większy?!?

Kardigan ma być noszony do letniej lub wczesnojesiennej stylizacji.

Jeśli można, proszę o szczerą opinię. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.




Dane techniczne:
kokonek 4 nitki - 50% bawełna, 50% akryl 
kolor - denim-indygo melanż-blady fiolet-brudny róż-pastelowy róż

1 komentarz:

  1. Jestem zdania, że rozmiar większy będzie lepszy, jak dla mnie przy kardiganie brakuje delikatnienie objętości minimalnie większy będzie lepiej leżał, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń