sobota, 1 stycznia 2022

Podsumowanie roku 2021r.

Moje podsumowanie roku 2021r. 



W 2021r. udało mi się zakończyć następujące prace:

1. Dremcatcher - Sichkar Svetlana



Dane techniczne:
Belfast 32 ct - 100% len, kolor stalowoszary
Wielkość haftu: 100 x 151
Mulina DMC - 27 kolorów
Mulina DMC - 11 kolorów łączonych
Mulina DMC - kontury - 6 kolorów jedną nitką
Mulina DMC - kontury - 1 kolor podwójną nitką


2. Chusta na prezent na szydełku: All Together - Jasmin Rasanen:



Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl 
kolor - mięta, jasny błękit, lawenda


3. Chusta Bonifacja na drutach - Anna Lipińska:



Dane techniczne:
Włóczka Yarn Art Flowers - 272
55% bawełna, 45% poliakryl 

4. Powstała też jedna karteczka na Zabawę Choinka 2021r. w technice haftu płaskiego.

Na więcej zabrakło sił i motywacji.


Po tak niewielu skończonych pracach widać wyraźnie jak ciężki był ten rok - najgorszy odkąd zaczęłam haftować.

Oby następny okazał się lepszy.

5 komentarzy:

  1. Brawo Aniu to i tak dużo więcej od tych co nic nie zrobili. Zarówno chusty jak i ten haft boskie . Co do kartki mam mieszane odczucia. Bo sam haft mi się bardzo podoba, ale ja bym go inaczej wykończyła na tej kartce :-)
    Pozdrawiam i oby w 2022 roku powróciła Twoja wena

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace powstały w tym ubiegłym roku, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Dobrego roku Aniu - zdrowia, radości , weny , spełnienia marzen i zamierzeń 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace śliczne, szczególnie chusty mnie zachwyciły. U mnie też mało prac było w minionym roku. Blogowanie również poszło w odstawkę. Teraz planuję powoli wrócić do tych moich małych przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę by 2022 był inny niż ten rok miniony Wszystkiego co najlepsze! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń