poniedziałek, 2 grudnia 2019

SAL - kotki w kąciku robótkowym (3)

Nie wiem, gdzie podział się ostatni miesiąc.....

Ledwo się zaczął listopad.....a tu już grudzień....

Robótkowo niewiele się u mnie ostatnio działo......może kolejne tygodnie będą lepsze....

Kotki w kąciku robótkowym pokazywałam ostatnio w kwietniu. Mam wrażenie, że to było w innym życiu....

Od tego momentu troszkę przybyło, ale wątpię, czy zdążę skończyć ten projekt do końca roku.

Na ten moment jest tyle:


Dane techniczne:
kanwa 18 ct, kolor beżowy
mulina DMC - 25 kolorów
kontury - mulina DMC - 1 kolor

9 komentarzy:

  1. Piękny ten hafcik się zapowiada. Mnie też listopad gdzieś zaginął w otchłani.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te kociaki!
    Mam wrażenie, że na koniec roku czas biegnie dużo szybciej...
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale słodki, cudnie ci wychodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, też mam je w planach, ale to raczej dalekie plany😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie kociaczki :) Widzę że też tam na tamborku broją jak moje koty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudne te kociaki, piękny haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń