piątek, 2 sierpnia 2019

Chusta Sekamelska - zdjęcia plenerowe (6)

Oficjalnie mogę ogłosić, że projekt pod tytułem 'Cal Sekamelska' został ukończony. 😍😍

Ostatnia szósta część była trudna, nawet można powiedzieć bardzo trudna.

Jej projektanta Nicole Forster stworzyła bardzo trudną, ale bardzo wyjątkową część.

Ona całkowicie zmienia postrzeganie i odbiór projektu.

I bardzo się cieszę, że nie zrezygnowałam z wydziergania tej części, pomimo że takie myśli chodziły mi po główce.

Poniżej kilka zdjęć zrobionych przez mojego kochanego męża.❤❤❤ Małym mistrzem planu jest mój prawie trzyletni synek Mateusz.










Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl - 280 gram, 1400m
kolor - atrament, cyjan, paproć, tęcza zielona




Tak zaś wyglądają inne projekty, nad którymi pracowałam od ostatniego posta.

CAL-Häkeltuch holiday (część 4) w dniu dzisiejszym prezentuje się następująco:




 Dane techniczne:
Włóczka Scheepjes Whirl - 558 Shrinking Violet - Ombre Collection
Skład - 60% bawełna, 40% akryl
długość  - 1000 m, waga - 215-225 gram




Zapragnęłam, aby na wrześniowe trzecie urodziny mojego syna przygotować serwetę na stół.

Postanowiłam wykorzystać wzór z Cal Harmony zaprojektowany przez Kirsten Bishop.

Część druga serwety:


Dane techniczne:
kolorowy motek 50% akryl, 50% bawełna
kolor - kremowy, wanilia, złoty, żółty 

Część trzecia koca:


Dane techniczne:
Włóczka Muffin Fresh - kolor 1008
Skład - 100% akryl
długość - 4000 metrów




Jeden Cal się skończył to zapisałam się na kolejny.

Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że ten Cal ma charytatywny charakter. 

Zapis do Cal Karniaczek był możliwy po wpłaceniu cegiełki na ochronę jeży.

Ważne jest również to, że chustę zaprojektowało 17 polskich projektantek.

Pierwszą część stworzyła: Joanna Grzelak https://www.facebook.com/SisHomemd/ .

Tak prezentuje się pierwsza część:


Dane techniczne:
kokonek 3 nitki - 50% bawełna, 50% akryl - 1500m
kolor -kobalt, absynt, szafir, czerwień, koniak, kurkuma, żółty


A taka będzie kolorystyka chusty:



A teraz biegnę, aby nadrabiać powstałe zaległości szydełkowo- drutowe.😄


8 komentarzy:

  1. Piękna ta gotowa chusta, ale tyle rozpoczętych projektów to nawet ja nie mam 😄 Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i ładne kolorystycznie prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu gratuluje ukończenia projektu . Chusta wyszła świetna !! A Mały mistrz planu słodziak, fajnego masz synka.
    Pozdrawiam i powodzenia w kolejnych projektach

    OdpowiedzUsuń
  4. mega praca,przytulaski dla tego elegancika obok ciebie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna jest ta chusta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny, wpadłam z rewizyta chociaz ostatnie lata nie służyły blogowaniu, na razie to pewnie incydent...podziwiam Twoje szydelkowe prace marzy mi sie chusta i szydełkowe obrus...może pewnego dnia...pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń