poniedziałek, 8 lipca 2019

CAL-Häkeltuch holiday (1)

Uwielbiam wyzwania oraz uczenie się nowych rzeczy.

Od soboty uczę się nabierania oczek słupkami bez łańcuszka podstawowego.

Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego i cieszę się z nowej wiedzy.😍😍


Takie nabieranie oczek to początek nowego chustowego wyzwania. Chusta będzie w kształcie litery V. Wybrałam włóczkę ze swoich zapasów w odcieniach fioletu.

Tak wyglądają pierwsze trzy rzędy nowego projektu:




Dane techniczne:
Włóczka Scheepjes Whirl - 558 Shrinking Violet - Ombre Collection
Skład - 60% bawełna, 40% akryl
długość  - 1000 m, waga - 215-225 gram







Link, gdzie można się zapisać do FB wyzwania: CAL - Häkeltuch Holiday
Nie można tam publikować postów jeśli się dzierga z innej włóczki niż polecana na grupie.
Można jednak oglądać posty, postępy innych uczestników oraz pobierać pliki z kolejnymi rzędami projektu chusty Holiday.
Link do polskiej grupy wsparcia, gdzie można uzyskać wsparcie, informacje oraz publikować swoje postępy z dowolnych włóczek: POLSKA - Häkeltuch holiday


To nie koniec wyzwań, na jakie się w tym miesiącu zapisałam. Będzie coś jeszcze. Cieszycie się, bo ja bardzo!!!!❤❤❤❤


6 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie, tym bardziej że jak widzę zaczyna się od końca co oznacza że ilość będzie malała a nie rosła. To by był dobry sposób dla mnie :-)
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to mnie zaintrygowałaś - pędzę sprawdzić tę technikę, bo robienie na łańcuszku liczącym więcej niż 50 oczek to zmora....
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękna chusta :) Czekam na kolejne postępy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa technika... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powstaje następna piękność?będę podglądać...

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę i ja nie wiedziałam że tak można zacząć robótkę :) WOW! Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń