czwartek, 2 maja 2019

Serwetka: "Róży kwiat"

Po raz pierwszy skończyłam prawdziwą serwetkę.❤❤❤

Szkopuł jest taki, że serwetka miała być gotowa na Wielkanoc.....

Okazała się bardziej pracochłonna niż mi się na początku wydawało, ale najważniejsze że serwetka bardzo mi się podoba.


Dane techniczne"
kordonek DMC Babylo
rozmiar 5, kolor Ecru
wzór serwetki pochodzi z gazetki Diana Robótki nr 1/2018




Druga serwetka w kwadracie z serduszkami została przygotowana do wielkanocnego koszyczka.....delikatna, malutka i skromna❤:


Dane techniczne"
kordonek DMC Babylo
rozmiar 5, kolor Ecru
wzór pochodzi z FB grupy:Dziergaj z nami



W odpowiedzi na komentarze:
Titania yng Nghymru - kanwa do wielkanocnej wymianki karteczkowej była farbowana zwykłymi farbkami do tkanin zakupionymi w pasmanterii: Haftix


9 komentarzy:

  1. Piękna serwetki ☺. Mi gdzieś czas uciekł na szydełko 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie. Ja też muszę wrócić do tworzenia serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie na przyszłe Święta, obie serwetki urzekają swoim subtelnym pięknem, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obie serwetki ale ta okrągła jest naj !! Gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te serwetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne serwetki ale ta pierwsza bardziej mnie urzekła. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa serwetka jest naprawdę piękna. Ta druga wielkanocna też, i w sumie, wcale nie musi być jedynie koszyczka ozdobą.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki, gratulacje wielkie. Wiele osób nie kończy swoich prac, Ty skończyłaś i to jak pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń